Portada Lliteratura Carles Quílez y Eduardo Monteverde reflexonaron sobre la presencia del horror na realidá

Carles Quílez y Eduardo Monteverde reflexonaron sobre la presencia del horror na realidá

by asturnet

El periodista catalán Carles Quílez presentó na Selmana Negra la so última obra: “Psicópata”, una recopilación de reportaxes y entrevistes a asesinos en serie y reincidentes de delitos violentos cola que tenta adientrase nel mundu del horror cotidianu. Al so llau, na mesma mesa, el mexicanu Eduardo Monteverde falaba del so últimu llibru: “Lo peor del horror”, una crónica personal de la so esperiencia como reporteru de sucesos en México D.F. Pa entrambos el llabor d’escribir sobre’l delitu y conocer de cerca la violencia cotidiana “nun insensibiliza énte’l sufrimientu humanu”, dixo Monteverde.

El mexicanu, doctor en Medicina y redactor del diariu federal La Prensa na sección nomada “Crónica roja”, afirmó que la realidá cotidiana del so país “supera cualquier ficción del géneru policial o de la lliteratura de terror y la más espantible que pudiera haber imaxinao una mente enferma”. En tonu de sarcasmu Monteverde evocó dalgunos de los casos que-y tocó convertir en noticia: el de la güelina devorada por venti cocodrilos, el de la muyer aparecida muerta y col vientre esvanciáu o el de la banda más célebre d’atracadores de México, comandada por un antigu caxeru de supermercáu y l’ex xefe de la policía de la capital federal.

El catalán Carles Quílez -colaborador d’Iñaki Gabilondo na SER y veteranu redactor de sucesos de la prensa barcelonesa- al falar del so llibru “Psicópata”, remembró les palabres d’un vieyu policía qu’estremaba a estos criminales violentos d’otra clase de delincuentes: “a cualquier delincuente pa facelu falar hai que da-y lleña, a los psicópates hai que da-yos pa que callen”. Quílez, sicasí, recalcó que nos últimos tiempos el mesmu llabor de la policía cambiara muncho n’España y que los profesionales de la investigación xudicial preferíen el trabayu científicu al “vieyu recursu a la bofetada”, afirmó. Xunta él, Monteverde, apostielló refiriéndose a la realidá de México qu’ellí “a lo llargo de tolos años que llevo tratando y conociendo a toa clase de criminales y sobretoo de policíes, lo que puedo dicir, y falo como médicu, ye que los psicópates nel mio país tán na policía, la mayoría de policíes que conocí podíen diagnosticase como psicópates”.

La reflexón final diola Monteverde, énte l’asentimientu de Carles Quílez: “de tolo que vi nel mio trabayu como redactor de “Crónica roja” nunca dexé d’estremeceme ente’l sufrimientu humanu, nun soi quien a blindame pa ello, por eso nun me gusten los asesinos que maten a ritmu de Mariachi nin los narco-corridos”.

Tamién te podria gustar