Portada Educación IX presenta 160 enmiendes contra la Llei Wert

IX presenta 160 enmiendes contra la Llei Wert

by asturnet

La coalición formada por IX, ICV-EUiA y CHA vieno acabante presentar 160 enmiendes parciales que tomen tol articuláu de la LOMCE tres un procesu de participación abiertu al conxuntu de la comunidá educativa. Les enmiendes plantegen una educación personalizada, integral ya inclusiva, pa ser desenvuelta n’igualdá y de una forma democrática que potencie la participación de tola comunidá educativa. Pa ello ye imprescindible que se motive al profesoráu y que cunte con un financiamientu públicu abondu.

Izquierda Xunida plantega que l’alternativa a la contrarreforma del Gobiernu del PP pasa por potenciar una Educación Público y laico, garantizar el derechu universal a la educación en condiciones d’igualdá y contribuyir al ésitu escolar de tol alumnáu.

El Grupu Parlamentariu d’IX, ICV-EUiA, CHA plantega un total de 160 enmiendes parciales al proyectu de Llei pa la Meyora de la Calidá Educativa (LOMCE), tamién conocíu como ‘Llei Wert’, que cinquen a la totalidá del so articuláu, tantu a la esposición de motivos como a les 93 cambeos que nel testu realizar a la vixente Llei Orgánica d’Educación (APONDERE). Güei, tres les socesives ampliaciones de plazu demientres el branu, conclúi’l plazu de presentación d’estes enmiendes a la contrarreforma educativa ensin concesiones” que supon la tamién conocida como ‘Llei Wert’, “que vamos tratar de parar hasta l’últimu momentu, tantu a nivel parlamentariu como na cai, en collaboración con tolos colectivos afectaos por ella”, asegura la diputada d’IX y vocera n’Educación, Caridad García Álvarez.

Tamién te podria gustar