Portada Cine ‘Hellboy’ llegó a España con una versión censurada y la solombra del fracasu

‘Hellboy’ llegó a España con una versión censurada y la solombra del fracasu

by redacción asturnews

La nueva película de Hellboy, dirixida esta vegada por Neil Marshall y col actor David Harbour como l’antihéroe protagonista, llegó esti vienres a les sales de cine españoles cola peor de les referencies: el fracasu na taquilla estadounidense y amás con una versión censurada que blanquea l’aspeutu gore dela versión del director.

La nueva versión de Hellboy filmada por Lionsgate apenes llogró 12 millones de dólares na so primer fin de selmana, lo que la asitiaría na tercer posición tres la comedia d’Universal Little, con unos 15 millones de dólares.

La tercer adaptación de Hellboy quedó per debaxo de les mires d’ente 16 y 20 millones de dólares en taquilla. La película, protagonizada pol actor de la serie fantástica Stranger Things solo consiguió 4,93 millones de dólares el vienres. El so costo de producción rondó los 50 millones de dólares, asina que si nun llevanta’l vuelu, Hellboy podría empezar a considerase un gran fracasu.

La cinta orixinal de 2004, escrita y empobinada por Guillermo del Toru, llogró 23 millones de dólares nel so debú. La so remortina, Hellboy II: L’Exércitu Doráu ameyoró esa cifra, con 34,5 millones de dólares na so primer fin de selmana.

Amás, la versión que llega a España va tar edulcorada. Los productores decidieron rebaxar el nivel de violencia y sangre en pantalla pa poder llegar a un públicu más ampliu y la distribuidora española escoyó esta versión en llugar dela orixinal.

La decisión tomóse n’embaraxando dambes opciones —la censurada y l’orixinal estrenada n’Estaos Xuníos y otros países—, optando pola primera d’elles “pa faela más comercial y llegar a un públicu más ampliu”, acutar la versión “pal so posible llanzamientu nel mercáu domésticu”.

Tamién te podria gustar