Portada Música Espublizose la llista de candidatos asturianos a los Premios de la Música

Espublizose la llista de candidatos asturianos a los Premios de la Música

by asturnet

Carlos Rubiera, la banda Dulcamara, Sergio Rodríguez, Soncai System, Skanda y Blima son dellos de los artistes asturianos que tan preseleccionaos na llista provisional de los que opten a un de los galardones na prósima edición de los Premios de la Música, que organiza l’Academia de les Artes y las Ciencies de la Música. Na páxina web del certamen ta espublizáu el llistáu completu de nominaos nes diferentes categoríes.

Na categoría empobinada a reconocer al meyor álbum de Música Tradicional de tol país tan preseleccionaos Carlos Rubiera, col so reciente discu “Asturianes”; la banda de folk Dulcamara por “¡Sali, l.luna!”, el productor y músicu Sergio Rodríguez pol discu “Tutu Studiu 07”. Optando al premiu al meyor álbum de Fusión apaecen na llista Soncai System con “Clashturies” y Skanda col discu “El cuartu”. Na sección reservada al meyor productor artísticu repite l’asturianu Sergio Rodríguez, precisamente pol so trabayu col discu de Soncai System y na d’artista revelación apaez el grupu Blima.

Per otra parte na sección de los premios que reconoz la meyor canción n’asturianu les seleccionaes son: “La música nun va aparar” de la banda Skama la Rede: “L’escaecíu” de Na Zona; “Morenina de Caldones” de Carlos Rubiera; “Rutines” de Blima, “Seique non” de Tejedor; “Ser humanu” de Skanda; “Soncai” de Soncai System y “Vaqueiradas del maltratu” de Rafa Lorenzo. Los finalistes van dase a conocer nel prósimu xineru y los ganadores nuna gala que se va cellebrar nel mes d’abril.

Llista de candidatos

Tamién te podria gustar