Portada Educación La Universidá ufierta 1.216 plazes pa intercambios académicos al traviés d’Erasmus

La Universidá ufierta 1.216 plazes pa intercambios académicos al traviés d’Erasmus

by asturnet

La Universidá d’Uvieu va ufiertar, nel cursu 2008-2009, un total de 1.216 plazes del programa Erasmus pa favorecer l’intercambiu ente universitarios asturianos y los sos homólogos del restu de centros educativos superiores d’Europa. Les beques pa cada beneficiariu serán de 350 euros al mes durante los nueve meses que dura la estancia como estudiante d’intercambiu, nun de los 25 países participantes nesti programa.

El plazu de presentación de solicitudes fina’l prósimu 10 de xineru y les llistes de elexíos va asoleyase n’Abril. Nel procesu d’asbilla tienense en cuenta l’espediente acadámicu del alumnu y los sos conocimientos de la llingua oficial, y d’otros idiomes, del país al que se tresllade. De todos modos según esplico’l vicerector d’Estensión Universitaria, Francisco Javier Mato “ye fácil algamar una beca Erasmus , pero nun lo ye tanto’l poder viaxar al país que se quiera”. Ente los destinos más solicitaos polos asturianos tan Inglaterra, Italia y Francia.

Asimesmu’l vicerector tamien anunció que la posibilidá de llevar al cabu xeres d’intercambiu academicu en países que nun pertenezan a la Unión Europa va ser posible al travies de 100 beques, convocaas pola Universidá en collaboración con Bancaja. Los destinos son ente otros: Estados Xunidos, Arxentina o Mexico. La beca dura un añu nesti casu y supondrá un sofitu económicu de 2000 euros (14 beques), 1000 (30 beques) y 500 (14 beques). Amás incluí la matriculación de baldre y una ayuda económica pa facer el viaxe.

Tamién te podria gustar