Portada Convocatories Espublizastur convoca la primer edición del Premiu d’Ensayu “Asturies”

Espublizastur convoca la primer edición del Premiu d’Ensayu “Asturies”

by asturnet

La editorial Espublizastur convoca’l “Ier Premiu d’Ensayu ASTURIES” pa obres escrites n’Asturianu col envís “de da-y puxu al estudiu de la realidá política, económica, social y cultural d’Asturies, asina como al so pensamientu”. El certame ta dotáu con 1.500 euros y la espublización de la obra premiada que pue presentase hasta l’1 de payares.

El premiu tien les bases que vienen darréu:

Capítulu Primeru: Oxetu.

Artículu 1.- Les obres que se presenten al “Ier Premiu d’Ensayu ASTURIES” tendrán que versar alrodiu la rialidá política, económica, social y cultural d’Asturies –nos sos territorios hestóricos- y los sos retos de futuru.

Artículu 2.- Valoraránse especialmente obres que combinen la esposición teórica, la so aplicación práutica y la so exemplificación al traviés de comparatives con otres rialidaes nacionales.

Capítulu Segundu: Condiciones de les obres

ulu 3.- Les obres tendrán de ser estrictamente inédites y nun podran tar premiaes anteriormente.

Artículu 4.- Toles obres tendrán de tar escrites n’asturianu.

Artículu 5.- Les obres tendrán una estensión d’ente 120.000 y 240.000 caráuteres.

Capítulu Terceru: Conteníu del premiu

Artículu 6.- El “Ier Premiu d’Ensayu “ASTURIES” ta dotáu con 1.500 euros (1250 en metálicu y 250 en llibros) que se fadrá efeutivu nel intre de la so concesión pública.

Artículu 7.- La obra premiada sedrá espublizada pola editorial ESPUBLIZASTUR

Artículu 8.- ESPUBLIZASTUR reservase’l drechu a espublizar aquelles obres nun premiaes, entendiendo que la presentación al mencionáu premiu supón la cesión a la editorial de los drechos d’edición.

Artículu 9.- Si el Xuráu lo camienta afayaízo, el premiu podrá ser consideráu desiertu y esceucionalmente concedíu ex aequo.

Capítulu Cuartu: Resolución del premiu

Artículu 10.- La resolución del “Ier Premiu d’Ensayu “ASTURIES” dirá a cargu d’un Xuráu compuestu por cincu presonalidaes destacaes del mundiu cultural, social, políticu y económicu, propuestos por Espublizastur xunta un representante de la mesma.

Artículu 11.- Nun entamu, la resolución del Ier Premiu d’Ensayu “ASTURIES” intentará decidise por consensu ente los miembros del Xuráu. Si ello nun fore posible procederáse a una votación que decidirá por mayoría simple.

Artículu 12.- La resolución del premiu fadráse pública’l 7 de payares.

Capítulu cincu: Presentación de les obres

Artículu 13.- El términu de presentación d’orixinales fina’l día 1 de payares. Almitiránse toles obres cuya fecha d’envíu postal seya anterior al cierre de la convocatoria.

Artículu 14.- Habrán d’unviase a la dirección postal ESPUBLIZASTUR La Caleya’l Ríu, 205 CP 33394, Xixón, Asturies.

Artículu 15.- Recurriráse a la forma de plica, ello ye, adxuntaránse 2 sobres zarraos ónde s’escribirá: “Premiu d’Ensayu ASTURIES”, faciendo constar nos dos el títulu de la obra y el seudónimu del autor. Nunu d’ellos introduciránse l’orixinal y 5 copies, en cuyes portaes namás apaecerá’l títulu de la obra y el del autor o’l seudónimu. Nel otru sobre figurarán los datos personales del autor o autores (nome, direición postal, teléfonu y e-mail). Nesti segundu sobre axuntaráse una copia en formatu dixital del orixinal.

Artículu 16.- L’autor/es comprométense a nun retirar la obra enantes de faese pública l’alxudicación del premiu y a nun presentala a otros concursos en cursu nin en xeneral, a tener comprometía la so espublización. La obra tien que ser inédita, nun tener cedíos los derechos con anterioridá

Artículu 17.- La presentación d’orixinales implica l’aceutación destes bases, qu’actúen en valor de contratu d’edición.

Tamién te podria gustar