Portada Música Escomenzó en Xixón la XXV edición del Concursu de Tonada de El Comercio

Escomenzó en Xixón la XXV edición del Concursu de Tonada de El Comercio

by asturnet

La XXV edición del Concursu de Tonada de Xixón entamáu pol diariu El Comercio escomenzó esti llunes 25 nel so escenariu avezáu de la Plaza Mayor. Cincuenta y dos intérpretes de canción asturiana van participar esti añu nel que ye un de los cértamenes de música tradicional más veteranos y prestixosos d’Asturies. Como novedá na edición de 2005 los organizadores del concursu van editar un CD coles voces de los 21 meyor clasificaos.

Con un públicu qu’abarrotaba dende les primeres hores de la media tarde la Plaza Mayor de Xixón escomenzó la XXV edición del Concursu de Tonada. María Begoña Rodríguez, José Manuel Robledo, Carmen Camporro y los ganadores d’otres ediciones del certame como Jorge Tuya, Mari Celi Fernández y José Manuel García fueron dellos de los quince participantes na primer xornada del festival.

Na xornada d’esti martes 26, a partir de les 19,15 van pasar pel escenariu del Concursu catorce cantantes en calidá de competidores, amás de los que van actuar na categoría de campeones: Mari Luz Cristobal Caunedo, Ismael Tomás y José Ramón Menéndez. El gaiteru oficial qu’acompaña les pieces con esi instrumentu ye Alberto Fernández Varillas y el xuráu del concursu ta formáu por Margarita Blanco, Avelino Fernández y Narciso Fernández.

Tamién te podria gustar