Portada Música Empieza Intersecciones cola presencia n’Uviéu de los británicos Hood

Empieza Intersecciones cola presencia n’Uviéu de los británicos Hood

by asturnet

Intersecciones, el ciclu de música en vivo, cine y teatru, qu’entama la Obra Social y Cultural de Caxastur, empieza güei n’Uviéu con un conciertu de la banda británica Hood. El grupu lideráu polos hermanos Adams presentará los sos últimos trabayos cola buelga del pop independiente de los noventa de onde provienen hasta los sos actuales coqueteos cola música electrónica minimalista. Hood abre un ciclu qu’a lo llargo de dos meses va llevar pelos centros culturales de Caxastur una variada gama de propuestes repartíes en venti conciertos, siete películes y una obra de teatro. Nos conciertos destaca la presencia del míticu Donovan, de Matt Elliot y d’una significativa amuesa de bandes asturianes, ente elles la estrena de Xabel Vegas & Las Uvas de la Ira.

La posibilidá de ver en vivo a un mitu de la hestoria musical del sieglu XX como Donovan o el debut en solitariu del batería de Manta Ray cola so banda, son dos guiños atractivos de la presente edición de Intersecciones que cuenta con un programa onde nun escaseen les propuestes estimulantes. Amás de la estrena en solitariu de Xabel Vegas, van tar presentes delles de les bandes más inquietes y con mayor proyección esterior del panorama asturianu, como Nosotrash, Koniek, Viva las Vegas, Los Bruscos y Herbert Klaus & The Happy Amish.

El menú de conciertos espárdese con dos grupos fundamentales de lo que ye la realidá del pop independiente del estáu: Tachenko, la nueva andanza de los músicos de El Niño Gusano que nun desembarcaron en La Costa Brava, y The Sunday Drivers, una banda toleda que bebi nes fontes bayuroses del rock californianu de los sesenta. La ufierta internacional d’estes nueves Intersecciones cuenta nos conciertos más prósimos colos nomes de Einsturzende Neubaten, hestóricos axitadores del pop industrial xermanu de los ochenta qu’actúen mañana nel Pabellón de la Feria de Muestres de Xixón y de los canadienses The Russian Futuristes, la banda de Matthew Adam, a la que va poder vese esti xueves 14 nel centru cultural de Caxastur n’Uviéu. Les otres cites con músicos y grupos del panorama internacional complétense cola presencia el prósimu 28 d’abril n’Uviéu del americanu Mike Watt, componente de los Stooges; Donovan Astrelia Celeste, van tar nel Teatru Filarmónica d’Uviéu el 6 de mayu; el británicu Matt Elliot, una referencia imprescindible de la música electrónica europea y los tamién británicos The Clientele, col so pop señaldosu, van compartir escenariu el 9 de mayu na Colexata de Xixón. Glamour to Kill, banda d’electropunk alemana, actúa el 10 de mayu nel Centru Municipal de Cultura d’Avilés; los escoceses The Boogaloo Investigators, toquen na Colexata de Xixón el 11 de mayu y nel mesmu sitiu van tar el día 14 los irlandeses Andy White & Alisson Russell. Los últimos conciertos d’artistes internacionales ofreceránlos el cantautor americanu Micah P. Hinson, el 21 de mayu n’Uviéu y tamién nel centru uvieín de Caxastur el martes 26, va tar el bluesman Entrance.

Nel apartáu cinematográficu son siete los filmes que van proyectase nos centros culturales de Caxastur: “Old boy”(2003) del coreanu Park Chan-Wook; “Domiciliu priváu”(2004), del italianu Saverio Constanzo; “CSA”(2004,EEXX), de Kevin Wilmott; “5×2″(2004, Francia), de Francis Ozon; “La hestoria del camellu que llora”(2003), producción xermano-mongola de Falomi y Davaa; “Naide sabe”(2004) del xaponés Hirozaku Kore-eda; “American Splendor”(2003) de los norteamericanos Berman y Pulcini.

La representación del espectáculu de títeres p’adultos “Apariciones” a cargu de la compañía El Espejo y una mesa redonda titulada “Mutaciones” con Alaska, Alex Z., Fenis de Astrud y Big Toxic, rematen el programa d’Intersecciones ’05.

Más información

Tamién te podria gustar