Portada Sociedá El VII Festival Intercélticu de Sendim, en Portugal, apuesta pola promoción del mirandés

El VII Festival Intercélticu de Sendim, en Portugal, apuesta pola promoción del mirandés

by asturnet

El pueblu portugues de Sendim, que la pasada fin de selmana celebró una nueva edición del so Festival Celta nel que tuvo como representación asturiana’l gaiteru Jose Angel Hevia y el tríu DRD, organizó una serie de talleres destinaos a la promoción del so patrimoniu llingüísticu y musical. Asina, cola ‘Carreira de la lhengua’ los organizadores del eventu llevaron a los turistes peles cais y cafes de la villa col envís de dar a conocer la so llingua.

D’esta manera, esta localidá de la Tierra de Miranda, convidaba a propios y estraños a conocer el so patrimoniu llingüísticu, espertando l’interes nunos y recuperando la llingua na vida diaria de los otros. El llabor fechu dende les alcaldíes, les asociaciones culturales y los filólogos y defensores de la ‘lhengua’, vióse traducíu na fuerte presencia del asturlleones nel VII Festival Intercelticu de Sendim que se celebró ente los díes 3 y 6 d’agostu.

Baxo’l nome de ‘Carreira de la lhengua’, los organizadores prepararon un recorríu per cais, cafes y sitios de la villa de Sendim col envís d’esparder l’idioma ‘ente la xente que nos visita, incentivando tamien a los propios mirandeses pa que falen la so llingua’. Encabezaos por un grupu de gaiteros que saludaben a los participantes en mirandes, convidaben a la xente a participar na Oficina de la Lengua Mirandesa, onde-yos aprendíen dalgunes palabres en mirandes, al tiempu que-yos desplicaben que llingua ye esta, ónde vien, ónde se fala y cuála ye la so situación.

Tamién te podria gustar