Portada Comunicación El Principáu ultima la sé provisional de la tv pública en Xixón, que prevé usar hasta 2010

El Principáu ultima la sé provisional de la tv pública en Xixón, que prevé usar hasta 2010

by asturnet

El Principáu fai los últimos retoques nos planos de la sé provisional dende la que la radiotelevisión autonómica empezará emitir na Universidá Llaboral de Xixón. Les instalaciones, distribuyíes en dos plantes y con un plató de 200 metros cuadraos, tarán llistes en tornu a marzu del añu que vien y funcionarán como sé central del futuru ente públicu a lo menos hasta 2010.

Esa ye la previsión del director de l’Axencia pal Desarrollu de la Comunicación y Proyectos Culturales del Principáu, Jorge Fernández León, que plantega la futura plantiella de la radiotelevisión como un grupu d’unos 90 trabayadores ente los qu’habrá emplegaos d’alministración y publicidá, pero sobre too redactores capaces de manexar los tres soportes que va incluyir l’ente públicu: tv, radio ya internet. “Eso nun significa que tol mundu lo faiga too a la vez”, precisa Fernández León, sinón que la mayor parte’l personal habrá tar preparada pa saltar d’un mediu a otru.

El departamentu de Comunicación del Executivu autonómicu ultima’l proyectu d’habilitación del vieyu conventu de la Universidá Llaboral como sé de la futura tv autonómica, que llanzará una señal en prebes a finales d’esti añu pero que nun podrá tener una programación estable hasta mediaos de 2005, depués que se nome al equipu xestor y s’esbille a la plantiella.

Darréu reciba’l documentu definitivu, dientro d’aprosimadamente un mes, el Conseyu de Gobiernu aprobará’l pliegu de condiciones pa convocar el concursu públicu de la obra, a partir d’un plantegamientu qu’estructura les futures instalaciones en dos plantes cola redacción, l’archivu, les oficines de producción y los controles nel primer pisu. Na planta baxa allugaránse un plató d’unos 200 metros cuadraos -que pol so altor ocupará tamién espacios de la primer planta- y dependencies destinaes a la recepción y les xeres alministratives.

Resueltes la convocatoria y la posterior alxudicación de les obres, la previsión ye que los trabayos pa reconvertir el conventu de la Llaboral como sé de la tv autonómica asturiana puean empezar na seronda y se prollonguen unos cinco meses, de mou que les instalaciones tean llistes pal empiezu de la primavera de 2005.

Tamién te podria gustar