Portada Tecnoloxía Los conceyos de les cuenques asumirán en comuña una canal de televisión dixital

Los conceyos de les cuenques asumirán en comuña una canal de televisión dixital

by asturnet

Mieres, Llangréu, Samartín del Rei Aureliu, Llaviana, Ayer y L.lena xestionarán en comuña una canal de televisión dixital. Los alcaldes de los seis municipios de les cuenques mineres del Nalón y el Caudal firmaron güei un conveniu p’asumir una concesión que s’emplegará como vínculu ente los ciudadanos d’esos conceyos, pero que nun va traducise n’emisiones reales a lo menos hasta 2010, según s’axilice o non la implantación de la tecnoloxía de tv dixital n’Asturies.

Esa dilatación nel tiempu va provocar que los avances que los habitantes de les cuenques podrán ver nos prósimos años sedrán más bien burocráticos ya intanxibles: De sutaque s’apruebe nos plenos de los seis municipios el conveniu firmáu güei, los responsables municipales pondránse a trabajar nel modelu de xestión de la futura canal dixital, que según les intenciones de los alcaldes mineros emplegaráse como vehículu pa informar de les iniciatives que s’echen a andar nes cuenques y pa da-y puxu a la marca ‘Valles mineros’ como reclamu turísticu.

La concesión que soliciten los seis Consistorios de les cuenques del Nalón y el Caudal ye una de les ocho qu’habilitó el Gobiernu central pa implantar la televisión dixital pública nel territoriu asturianu, un procesu abiertu qu’hasta agora namás secundaron los conceyos d’Uviéu y, agora, los seis de les cuenques.

Según precisó l’alcalde de L.lena, Hugo Morán, los responsables municipales del Nalón y el Caudal inspiraránse nun modelu yá en marcha en Francia pa determinar cómo va xestionase la televisión dixital de les cuenques, qu’aportará al públicu al traviés de la canal 46.

Tamién te podria gustar