Portada Comunicación El periodismu madrilanu manifiéstase mañana por una TeleMadrid pública

El periodismu madrilanu manifiéstase mañana por una TeleMadrid pública

by asturnet

El FOP pide’l reingreso de los despidíos y el caltenimientu d’una Radio Televisión Madrid pública, plural y al serviciu de los madrilanos, cuando se cumple un añu del ERE que supunxo’l despidu de 861 trabayadores y trabayadores de la RTVM, el Foru d’Organizaciones de Periodistes manifiesta’l so sofitu y solidaridá colos despidíos y fai un llamamientu a la sociedá madrilana p’allegar a la manifestación convocada -el 12 de xineru, a les 12 dende la Plaza de la Villa a Puerta d’él Sol- polos comités de RTVM.

Les organizaciones que componen el FOP esperen que’l Tribunal Supremu declare nulu l’ERE y devuelva a los sos puestos de trabayu a los despidíos y que la dirección de la empresa y los representantes de los trabayadores axusten la composición d’una RTVM pública, al serviciu de la ciudadanía, independiente, plural y bien xestionada económicamente. El Foru entiende que’l serviciu públicu qu’ufierten les radios y televisiones autonómiques son esenciales pal caltenimientu de la democracia nel nuesu país.

El FOP representa a más de 15.000 asociaos o afiliaos a los colexos de periodistes (Col·legi de Periodistes de Catalunya y el Colexu Profesional de Periodistes de Galicia), organizaciones sindicales (Agrupación de Periodistes de UXT, CCOO y Federación de Sindicatos de Periodistes -FeSP-, Sindicat de llana Imatge UPIFC), y l’Asociación Nacional d’Informadores Gráficos de Prensa y Televisión. Por alcuerdu adoptáu’l pasáu xineru la secretaría del Foru nel presente exerciciu tienla encamentada la Agrupación de Periodistes de UXT (AGP-UXT).

Tamién te podria gustar