Portada Escéniques El Partíu Popular de Xixón propón vetar la obra “Lorca eran todos” de Pepe Rubianes

El Partíu Popular de Xixón propón vetar la obra “Lorca eran todos” de Pepe Rubianes

by asturnet

El Conseyu d’Alministración del Teatru Xovellanos de Xixón aprebó ayeri por unanimidá les actividaes del programa de festexos pa la Navidá y l’Antroxu 2007. La programación del Teatru xixonés del primer trimestre de 2007 nun se pudo aprebar pol votu contrariu de los representantes del Partíu Popular a que s’estrenara la obra “Lorca eran todos”, escrita y dirixida por Pepe Rubianes.
“Lorca eran todos” ta previsto que se represente coincidiendo col Día Mundial del Teatru, 27 de marzu. La obra algamó gran polémica depués d’unes declaraciones sobre l’Estáu Español por parte del autor nun programa de la Televisión Pública catalana, dende esi momentu hebo dificultaes pa poder representase en Madrid y n’otres ciudaes españoles. Hai unes selmanes l’alcade d’Uviéu afirmaba que la obra nun se diba ufrir en nengún espaciu públicu del conceyu.

Iván Álvarez Raja, conceyal delegáu del Teatru Xovellanos, puso de manifiestu, en comunicáu de prensa, que la data alcordada púnsose muncho enantes del entamu de la polémica. Afitando que “la política d’esta Alministración ta a favor de les llibertaes públiques y perespecialmente de la llibertá d’espresión n’especial la de los axentes culturales”
“Lorca eran todos” ye un montaxe que toma’l nome de la placa de la fosa común na que reposa Federico García Lorca, en Viznar (Granada), en referencia a les persones qu’ellí s’hayen, y documenta los caberos meses de vida del poeta granadín fusiláu en 1936. Entama cola marcha de Lorca de Madrid en xunu de 1936 pa Granada depués de qu’el Frente Popular ganara les elecciones, pa siguir col entamu de la Guerra Civil, la so detención y el so fusilamientu. Dende estos testos d’historiadores como Agustín Perón, Ian Gibson, Eduardo Molina y José Luís Vila Sanjuán, se va entetexendo esta obra.
El conceyal del Ayuntamientu de Xixón y Presidente del Teatru Xovellanos fae un llamáu a los xixoneses a que disfruten d’esta obra y a los conseyeros del Partíu Popular a que “xulguen depués de ver l’espectáculu”

Tamién te podria gustar