Portada Sociedá El gallego podía ser oficial nel Navia-Eo si prospera la iniciativa nel Congresu d’ERC sobre llingües oficiales

El gallego podía ser oficial nel Navia-Eo si prospera la iniciativa nel Congresu d’ERC sobre llingües oficiales

by asturnet

La propuesta pa esparder per tolea administraciones del estáu l’usu del catalán, el vascu y el gallegu d’ERC nel Congresu propón qu’esta última llingua sea oficial en parte del territoriu d’Asturies y de la comunidá de Castiella-Lleón. La Mesa del Congresu estudia esta selmana la iniciativa d’Esquerra.

Na proposición non de llei pendiente d’aceptar la so tramitación parlamentaria deféndese no tocante a la llingua gallega qu’esta pueda tener tener usu administrativu en territorios galaicofalantes de fuera la comunidá autónoma onde ye idioma cooficial y cítase esplícitamente les comunidaes asturiana y castellano-lleonesa.

Fontes d’ERC manifestaron nos díes pasaos en distintos medios que’l so grupu negocia col PSOE la salida alantre de la iniciativa como una de les condiciones pal sofitu de los independentistes a los presupuestos del gobiernu de José Luis Rodríguez Zapatero.

Hasta agora namás el Partido Popular manifestó de manera clara el so refugue a la propuesta d’Esquerra, que podía salir alantre si a la fin el grupu socialista la sofita.

Tamién te podria gustar