Portada Escéniques El Franco celebra la so Selmana Cultural 2012 de magar el domingu

El Franco celebra la so Selmana Cultural 2012 de magar el domingu

by asturnet

Esti domingu 16 de setiembre va entamar n’El Franco la celebración de la Selmana Cultural 2012. Los actos van entamar col pregón de les fiestes nel Salón de Plenos del Conceyu a les 13:30h. al cargu de Mª Mercedes Argüello Méndez, natural d’A Caridá, profesora y caderalga de Filosofía y Lletres na especialidá de Xeografía y Hestoria, fía de Leopoldo Argüello, Rubiche, famosu maestru na Escuela d’A Caridá.

El miércoles 19 de setiembre, a les siete y media la tarde, l’asociación de muyeres As Xanas de San Xuan de Prendonés va poner n’escena “As tertulias de Cá Raquel”, l’adaptación per parte de l’asociación d’una obra de Javier del Dios.

El xueves 20 de setiembre, a les 21:30 hores, el Grupu de Teatru Pico de Faro d’A Roda van poner n’escena la obra “Francisca Alegre y Olé” , de J. Antonio Lara, mientres que’l vienres, a la mesma hora, será’l Grupu de Teatru El Cioyo de Castropol quien ponga n’escena “A maldición da pita roxa” de J. Ramón Oliva Alonso.

El sábadu 22 de setiembre va celebrase la VII Gala del Deporte onde s’homenaxa a trés gallardonaos nos apartaos de proyección deportiva, méritos deportivos y una mención especial por méritos deportivos y por dedicación y sofitu al deporte. Nel auditoriu As Quintas a les 21:00h.

El domingu 23 va producise la inauguración de la esposición de pintura de Lisardo Lombardía na sala d’esposiciones As Quintas a les 12:30h, cuntando cola actuación de la Banda de Gaitas de Tapia, nel auditoriu As Quintas a les 20:30 hores.

La selmana va rematar con trés obres de teatru, “Matrimonios mentirosos”, pol Grupu de Teatru d’Anleo, el llunes 24 a les 21:30 hores, “Nosotros, ellas y el duende”, el martes a les 22 hores, col grupu Santiso del Eo y “Por fin casóuse Xanín”, el miércoles 26 a les 21:30 hores, pol Grupu de Teatru Aires Costumbristas d’A Caridá.

Tamién te podria gustar