Portada Sociedá El Defensor del Pueblo Européu aceptará las reclamaciones en cualesquier llingua oficial del Estáu

El Defensor del Pueblo Européu aceptará las reclamaciones en cualesquier llingua oficial del Estáu

by asturnet

El Defensor del Pueblu Européu Nikiforos Diamandouros robló’l pasáu 30 de payares un alcuerdu col embaxador español na Unión Europea, Carlos Bastarreche, que va permitir que los ciudadanos de les comunidaes con llingua cooficial puedan presentar les sos reclamaciones a esti órganu de la Unión Europea nos sos idiomes maternos.

Esti alcuerdu axústase a les práctiques de la institución europea adoptaes pol Conseyu de Ministros de la UE en xunu de 2005, nes que se recueye’l derechu de la ciudadanía a emplegar, nel marcu de les sos comunicaciones coles instituciones europees, cualesquier de les llingües cooficiales dalcuerdu colo establecío na Constitución española de 1978.
El testu prevé que’l Gobiernu español entame un órganu pa facese responsable de les traduciones presentaes nestes llingües. Esti órganu, amás, fadrá la traducción de la respuesta del Defensor del Pueblu Européu a la llingua escoyida polos ciudadanos na so reclamación.

L’alcuerdu entamará a tener validez nel intre nel que les autoridaes españoles creen la institución encargada de les traduccones. El Defensor del Pueblu Européu investiga les reclamaciones venceyaes a la mala alministración na aición de les instituciones y órganos de la UE, pero nun pue ocupase de reclamaciones relacionaes coles alministraciones estatales o de les alministraciones de los territorios que componen los Estaos miembro de la Unión Europea.

Les reclamaciones a esta institución comunitaria pueden presentales los ciudadanos de la UE o los residentes nel territoriu de la Unión, asina como empreses, asociaciones o otres entidaes con dominiliu na Unión.

Defensor del Pueblu Européu

Tamién te podria gustar