Portada Música El Conservatoriu Julián Orbón celebra la so I Selmana Cultural con intérpretes y compositores d’altu nivel

El Conservatoriu Julián Orbón celebra la so I Selmana Cultural con intérpretes y compositores d’altu nivel

by redacción asturnews

Con 10 actuaciones y actividaes diaries dende’l 24 de marzu pasáu al 2 d’abril El Conservatoriu Julián Orbón celebra la so I Selmana Cultural con intérpretes y compositores d’altu nivel qu’inclúin espectáculos de danza y conferencies.

Va haber conciertos de reconocíos intérpretes y compositores, dalgunos de los cualos son profesores del centru, asina como un espectáculu de danza, al cargu de la compañía Larreal, y les conferencies del compositor de bandes sonores Fernando Velázquez, y del director de musicales teatrales Arturo Díez Boscovich, son dalgunos de los actos destacaos del ampliu programa

El Conservatoruo Municipal Profesional Julián Orbón va celebrar, del 24 de marzu al 2 d’abril, la so primer Selmana Cultural con un ampliu programa de conferencies y actuaciones. Alumnos, docentes y destacaos artistes convidaos de prestíu y reconocencia internacional van participar nes distintes cites nes que la música, pero tamién la danza y el cine, van ser los protagonistes.

La conceyala de Cultura d’Avilés, Yolanda Alonso, y el director del Conservatorio, Carlos Galán, presentaron la selmana pasada’l programa d’esta I Selmana Cultural Julián Orbón. La organización d’estos actos enmarcar nel oxetivu d’abrir les puertes del Conservatorio tantu a la comunidá educativa del centru, como a la ciudá d’Avilés nel so conxuntu, dando a conocer los estudios que nél s’imparten, según les sos distintes salíes profesionales.

Más información

Tamién te podria gustar