Portada Escéniques El Conceyu de L.lena va ufiertar a los neños de 4 a 9 años l’espectáculu ‘Un mundu na maleta’

El Conceyu de L.lena va ufiertar a los neños de 4 a 9 años l’espectáculu ‘Un mundu na maleta’

by asturnet

Les conceyalíes d’Educación y Cultura y Bienestar Social del Conceyu de L.lena van ufiertar a los neños de 4 a 9 años l’espectáculu ‘Un mundu na maleta’, una iniciativa que s’enmarca nel programa ‘Educándomos’ y que va correr al cargu de Trés Colories Animación.

En dichu espectáculu, que va tener llugar el próximu vienres 29 a les 18,00 hores na Casa de Cultura, los neños van conocer a Mobrujinica “que lo que más-y gusta son los xuegos, y ye la que más xuegos sabe del mundu Trés Colories”. Ensin dase cuenta ta convirtiéndose nuna coleccionista de xuegos y en cada viaxe que fai cola so maleta recueye tolos xuegos que s’atopa o lu enseñen.

El programa ‘Educándomos’ ta coordináu pola Biblioteca Pública Ramón Menéndez Pidal y el Plan Municipal sobre Drogues de L.lena, y viense llevando a cabu l’últimu vienres de cada mes. Nél tienen un especial protagonismu les families. Unu de los sos oxetivos principales ye ufierta-yos recursos de sofitu pa la xera educativa y l’ociu saludable. Tratar de cavilgar sobre aspecto y valores positivos qu’inflúin nel fayadizu desenvolvimientu infantil.

El programa ampliase con una nueva propuesta. Son los talleres d’actividaes que s’empecipió con ‘Educándomos na cocina’ que se va desenvolver en tres sesiones demientres el mes de payares y nes que los neños van tar acompañaos por una persona adulta. Los oxetivos son, ente otros, pasalo bien cocinando, ameyorar la dieta infantil, esperimentar colores, sabores y golores, la hixene y los comportamientos na cocina. Esti taller, con un total de 38 participantes, desenvuelvese nel Hotel d’Asociaciones a les 17,00 hores.

Tamién te podria gustar