Portada Música El Centru de Referencia de la Llingua repasa la carrera de Nuberu cola esposición “Yá llovió: 30 años d’historia”

El Centru de Referencia de la Llingua repasa la carrera de Nuberu cola esposición “Yá llovió: 30 años d’historia”

by asturnet

Güei, miércoles 7 d’ochobre va tener llugar la inauguración oficial de la esposición “Nuberu, yá llovió: 30 años d’Historia”, que va poder vese en Ciañu, na Casa los Alberti, dende güei y hasta l’11 de payares. La inauguración oficial d’esta esposición va tener llugar a les 13:30 hores y al mesmu van asisitir l’Alcaldesa de Llangréu Esther Díaz García, la Directora Xeneral de Política Llingüística Consuelo Vega amás de los miembros d’esti míticu grupu asturianu, Chus Pedro Suárez y Manolo B. Peñayos.

Dempués de trenta años enriba los escenarios, Nuberu despidióse de los escenarios en 2008. A lo llargo del añu, un númberu cada vegada mayor de siguidores del grupu contribuyeron colos sos personales tributos pa facer a Chus Pedro y Manolo una despidida a lo grande. Nuberiegos d’enantes y d’agora xuntáronse pa compartir alcordances, idees, canciones ya imáxenes, nun se perdieron conciertu nengún y ficieron de la despidida de Nuberu una fiesta compartida que continúa en 2009 cola esposición “Ya llovió. Trenta años de Nuberu”.

Por muncho que lloviera dende 1978, bien xuntos, trenta años caben nuna esposición. Esti ye l’enfotu de Yá llovió. Trenta años de Nuberu: un repasu n’imáxenes y soníos pela trayectoria del grupu musical Nuberu. Pero l’amuesa tamién ye un percorríu per trenta años esenciales de la historia d’Asturies, nos que les canciones de Chus Pedro y Manolo pasaron de ser la banda sonora de la transición a convertise nun patrimoniu cultural. Una historia nel tiempu y más p’allá.

Tamién te podria gustar