Portada Política El CAO diz qu’Areces insulta la intelixencia los asturianos

El CAO diz qu’Areces insulta la intelixencia los asturianos

by asturnet

El Conceyu Abiertu Pola Oficialidá consideró esti vienres nun comunicáu que les declaraciones del presidente del Gobiernu asturianu, Vicente Alvárez Areces, son “un insultu a la intelixencia de la sociedá asturiana”. “Toles encuestes y estudios sociolóxicos fechos hasta agora demostraron qu’una amplia mayoría de tola sociedá ta a favor de la oficialidá de la Llingua Asturiana”.

Dende’l CAO considéren “qu’el presidente debería dexase de poner en boca de tola ciudadanía lo que nun ye más que la so opinión personal, y ponese a trabayar polos derechos fundamentales d’una parte de la xente d’Asturies que nun los tien reconocíos. Y eso, nel nuestru marcu llegal, namás se consigue cola reconocencia de la Oficialidá”.

Al traviés d’esa nota prensa, el CAO respondía a les declaraciones que’l presidente autonómicu fizo’l xueves, nes que consideraba que les postures favoratibes a la oficialidá son “minoritaries” y dicía barbaridaes llingüístiques como qu’esisten “diverses variedaes d’asturianu según les zones, ente elles la ‘fala’”.

A Areces présta-y la “convivencia natural” del asturianu y el castellán

Tamién te podria gustar