Portada Música Einstürzende Neubaten vertió lo meyor del so directu

Einstürzende Neubaten vertió lo meyor del so directu

by asturnet

El ciclu Intersecciones qu’entama la Obra Social y Cultural de Caxastur acoyó ayer nel Pabellón de la Feria d’Amueses de Xixón un de los conciertos más esperaos del programa d’esta edición: Einstürzende Neubaten, la inclasificable banda de pop industrial liderada pol versátil Blixa Bargerld, acudíen por primera vez a Asturies p’amosar que siguen siendo un grupu tan vivu y inquietu como cuando emerxeron del post-punk xermanu de los ochenta. El ciclu de Caxastur continúa esti xueves 14 cola presencia del canadiense Matthew Adam Hart y la so banda The Russian Futurist.

Les Cases Nueves qu’Esbarrumen llegaron a Xixón contrataos pa una actuación de cincuenta minutos y a la fin fueran dos hores llargues y intenses d’un directu que paecía remanecer del puxu improvisador de la banda según el clima emocional y que sicasí sonaba como un engranaxe perfectamente engrasáu. La banda de Blixa alcontró nos primeros momentos a un públicu dalgo fríu, inda nun tardaron n’envolvelu colos sos ximielgones rítmicos, tan mudables y naturales como los d’un cielu estopando nuna truena y volviendo a escamplar. Señaldá y contundencia, poesía del ruiu sacada de cualquier oxetu capaz de

facer música: unos canalones de fierro o una manguera d’inflar neumáticos, too ello cola poderosa capacidá de Blixa pa convertir la so voz nun desgarru atronicador o nun susurriu confidencial.

En resume un conciertu que van tardar n’escaecer los siguidores más fieles de la banda xermana presentes nel conciertu de la Feria d’Amueses de Xixón y nel que los Neubaten paecieron tamién sentise bien afayaos, ufiertando lo meyor de la so sabeduría tresgresora inda después de tantos años teniendo poles cases nueves qu’argayen y esbarrumbándoles otra vez pa volver a entamar.

Intersecciones sigue esti xueves 14 con un conciertu de The Russian Futurist, el proyectu musical del cantautor canadiense Matthew Adam Hart nel salón d’actos de la obra social y cultural de Caxastur n’Uviéu.

Tamién te podria gustar