Portada Emigración El Centru Asturianu de Lieja rellanza la so actividá con una fiesta de confraternización

El Centru Asturianu de Lieja rellanza la so actividá con una fiesta de confraternización

by asturnet

El Centru Asturianu de Lieja (Bruseles) va escomenzar una etapa nueva el prósimu 26 de marzu cola fiesta d’esaltación de l’asturianía qu’embaxo’l lema “Xuntos” va entamar en collaboración col Centru Asturianu de Bruseles. Con esti actu, al que van asistir Francisco Javier García Valledor, Conseyeru de Xusticia, Seguridá Pública y Relaciones Esteriores, Manuel Fernández de la Cera, presidente del Conseyu de Comunidaes Asturianes, José Luis Casas Villanueva, presidente de la Federación Internacional de Centros Asturianos, y Chema Vega, miembru del Gabinete de la Conseyería de Xusticia, Seguridá Pública y Relaciones Esteriores, el Centru Asturianu de Lieja vuelve a la primer llinea de la vida asociativa asturiana en Bélxica tres dellos años d’inactividá.

Al pesar de que se trata d’una institución que tien el reconocimientu d’asturianía, el popular centru nun pudo evitar un declive nel so funcionamientu qu’agora, col sofitu fraternal del Centru Asturianu de Bruseles, empieza a superar. L’actu va iniciase a les 11 h del 26 de marzu con una degustación de quesu Cabrales, ya inclúi una recepción nel Ayuntamientu de Lieja, asina como l’actuación del grupu de baile folclóricu Puxa Asturies del Centru Asturianu de Bruseles. Esti centru tien previsto hasta un autocar Bruselas-Lieja pa que toos aquellos asturianos residentes na capital belga que quieran sofitar cola so presencia al Centru Asturiano de Lieja nesta nueva andadura lo puedan facer.

Anguaño reside en Bélxica, un país que tien la mesma superficie que Galicia, una población que supera los cincuenta mil españoles, de los cualos la mayoría son asturianos y andaluces. Pa unos emigrantes qu’escomenzaron llegar a Bruseles a mediaos de los años 50, los centros y asociaciones valieron d’abellugu y sustratu d’identidá colectiva, espacios onde revivir ensin problemes d’idioma nin tensiones culturales escenarios prósimos a los abandonaos nel país d’ orixe. Güei, más de mediu sieglu después, estos centros siguen constituyendo un vínculu importante y un eficaz instrumentu de xuntura ente tres xeneraciones d’emigrantes asturianos.

Tamién te podria gustar