Portada Educación Educación va convocar en 2020 la mayor ufierta d’emplegu en Secundaria con 712 places

Educación va convocar en 2020 la mayor ufierta d’emplegu en Secundaria con 712 places

by redacción asturnews

La Conseyería d’Educación va sacar a concursu 712 places de personal docente de Secundaria y Formación Profesional en 2020. Tratase de la mayor ufierta pública d’emplegu que’l Principáu fixo nesta etapa educativa de la so hestoria, desque nel añu 2000 asumiera les competencies na materia.

Y entá ye más, porque’l númberu de places podría ampliase en función de los alcuerdos que se algamen na mesa de negociación de la función pública. La midida busca averase al oxetivu de la llexislatura de rebaxar la tasa d’interinidá del profesoráu del actual 30% al 8%.

La conseyera Carmen Suárez fizo ayeri l’anunciu mientres la presentación na Xunta Xeneral del Principáu del proyectu de presupuestos del so departamentu, que xube a 694.131.368 euros, un 5% más qu’el d’anguañu, anque «la educación ye una inversión incalculable», indicó Suárez. El 75% de la inversión, 535 millones, va destinar a gastos de personal. Son 28,6 millones más qu’en 2019, lo que supon una crecedera del 5,65%. Esta partida cubre parte de los costos del amenorgamientu de la xornada lectiva a 18 hores pal profesoráu de Secundaria, l’aumentu del presupuestu pa sustituciones.

Tocantes a la distribución de la ufierta d’empléu, 537 places son pa Secundaria y técnicos de FP, y 175 pa promoción interna, y afecta a 29 especialidaes. D’elles, el 7% (50) acutase pa persones con discapacidá. Tamién se suman otros cinco de profesoráu d’Escueles Oficiales d’Idiomes y, tamién per primer vegada dende les tresferencies, 250 de catedráticos de Secundaria. El costu de los procedimientos selectivos envalorar en 1,5 millones y el númberu final de places podría ser de 800.

El presupuestu pa la rede d’escueles d’o a 3 años aumenta un 5,2% y va ser de 17,1 millones pa subvencionar los gastos de los 69 centros partíos en 43 conceyos. La dotación va dexar costear la gratuidá de la matrícula del tercer fíu, con un costu de 229.144 euros. Amás, en 2020, prevese abrir cuatro nueves escueles en Belmonte, Degaña, Parres y Ponga, y l’ampliación de les de Cangues d’Onís, Xixón, Castropol y Valdés.

En materia d’infraestructures educatives les inversiones xuben a más de 13 millones, de los que 2,1 destinense a centros d’Educación Infantil y Primaria y más de 10,8 a centros de Secundaria. Amás van redactase los proyectos básicos de los nuevos centros de Xixón (Fregadures), Uviéu (Latores) y Avilés (reubicación del colexu Virxe de les Marees). En Secundaria fadrán obres del IES de la Fresneda, la Florida, Corredoria II o’l nuevu aulariu del Rei Pelayo de Cangues d’Onís. La dotación pa FP y Proyectos Innovadores xube a 74,1 millones, lo que supon una medría de 3,7 millones. Esta partida va dexar avanzar na FP Dual y llevar a cabu un plan de formación del profesoráu por qu’empreses y Alministración, collaboren par ameyorar la empleabilidá del alumnáu.

Tamién te podria gustar