Portada Sociedá Dos militantes de Darréu denunciaos por ‘daños’ al pintar un mural pola oficialidá en Llangréu

Dos militantes de Darréu denunciaos por ‘daños’ al pintar un mural pola oficialidá en Llangréu

by asturnet

Les mocedaes nacionaliegues de Darreu denuncien públicamente l’acusación fecha contra dos de los sos militantes ente la Fiscalía del Menor, ‘por decisión de l’alcaldesa de Llangreu -sigún informaciones de la propia Policia Local-‘. La denuncia, que ye tachada por Darreu como ‘una aición represiva por motivaciones polítiques’ y ‘descomanada’, vieno motivada pola pintada d’un mural dientro de la so campaña ‘100 murales pola oficialidá’.

Darreu empezaba a finales de mayu una campaña per 25 conceyos d’Asturies baxo’l títulu de ‘100 murales pola oficialidá’. Con más de 65 murales espardíos pelos conceyos de Noreña, Siero, Sariegu, Nava, Llangreu, Samartín del Rei Aurelio, Llaviana, Sobrescobiu, Casu, Mieres, Riosa, Morcín, Carreño, Gozón, Corvera, Illas, Xixón, Piloña, Parres, Ribeseya, Cuaña, Villalón, El Franco, Castropol y A Veiga, Darreu fai una valoración ‘mui positiva’ de la repercusión de la compaña, de la que dicen ‘ta cumpliendo los oxetivos d’esparder la reivindicación de la oficialidá pela xeografía del país’.

Sicasí, dende la organización nacionalista llamenten la denuncia ente la Fiscalía del Menor a dos de los sos militantes por daños, nuna decisión qu’achaquen a l’alcaldesa de Llangreu y que consideren ‘represiva por motivaciones polítiques y vese no descomanao de la so decisión y el que fuere ella la que lo ficiere por decisión personal’.

Tamién te podria gustar