Portada Escéniques Cultura pal Arango da por finada la so movilización tres del rechazu de Dermoestética al so plan pal teatru

Cultura pal Arango da por finada la so movilización tres del rechazu de Dermoestética al so plan pal teatru

by asturnet

“Nosotros yá nun tiramos más del asuntu”. Nesa frase resumen los responsables de la plataforma ‘Cultura pal Arango’ el fin de la so reivindicación pa recuperar el teatru xixonés como espaciu cultural, depués que Corporación Dermoestética refugare ayeri formalmente el plan d’usu compartíu de la sala. El collectivu censura’l silenciu del Ayuntamientu y acúsalu de nun escuchar a la ciudadanía.

Capítulu final de la movilización, poro. Según precisó esta mañana Boni Ortiz, voceru de la plataforma que venía reclamando’l resurdimientu’l teatru, la reivindicación dase por finada depués de la “educada” contestación de Dermoestética, qu’al traviés d’un comunicáu públicu tildó de “absolutamente inviable” l’estudiu técnicu ellaboráu por Cultura pal Arango pa recuperar la sala pa les artes escéniques.

Esi plan, que-y proponía a la empresa d’estética una xestión compartida del inmueble xixonés financiada por una fundación liderada pola propia Dermoestética, durmirá a partir d’agora nun caxón y l’Arango sedrá finalmente una macroclínica d’estética. Y nesi destín, entiende Cultura pal Arango, tien muncho que ver l’equipu de Gobiernu municipal de Xixón, integráu por PSOE ya Izquierda Xunida-Bloque por Asturies.

L’Ayuntamientu “ta alloñáu de la ciudadanía, nun la escucha y defende un Xixón desvertebráu”, sostienen los responsables de la plataforma, que censuren a los rexidores municipales por nun-yos dar una rempuesta formal al plan de viabilidá qu’ellos mesmos auspiciaron. “Nun-yos interesa salvar el teatru”, conclúi Ortiz.

La movilización pa recuperar l’Arango como sala cultural arrancó na pasada primavera y cristalizó en concentraciones selmanales y una manifestación nel mes de setiembre qu’axuntó a unes 300 persones.

Web de la plataforma Cultura pal Arango

Tamién te podria gustar