Portada Convocatories Convócase la edición XVIII del Concursu de Cuentos Curtios “El Garrapiellu”

Convócase la edición XVIII del Concursu de Cuentos Curtios “El Garrapiellu”

by asturnet

Un añu más la Tertulia Cultural El Garrapiellu convoca’l so concursu de cuentos curtios, al que pueden presentase cuentos redactaos dafechu en llingua asturiana, respetando les normes ortográfiques de l’ALLA. Los autores mayores de 16 años podrán presentar una obra por persona, enxamás superior a les 12 fueyes, mecanografíaes a doble espaciu y escrites per una sola cara, con temática llibre.

El plazu d’entrega de los trabayos tará abiertu hasta’l 22 d’ochobre de 2009 y tienen d’unviase a: TERTULIA CULTURAL EL GARRAPIELLU, apartáu de correos 8133 – 33280 Xixón, nun sobre onde s’escribirá “XVIII Concursu de Cuentos Curtios EL GARRAPIELLU”. Dientro del mesmu dirá l’orixinal del cuentu col titulu y trés copies, baxo plica, amás d’otru sobre cola plica’l autor y el títulu del cuentu escritu per fuera, que contendrá los sos datos y un teléfonu de contactu.

El fallu’l concursu sedrá’l día 10 de payares. El Garrapiellu nomará un xuráu debidamente cualificáu pa fallar estos premios y les sos decisiones nun serán retrucaes. La entrega de los premios comunicaráse personalmente a los ganadores y faráse público nos medios de comunicación.

A xuiciu de la Tertulia Cultural El Garrapiellu, el ganador de la presente edición formará parte del xuráu del próximu concursu. Los trabayos premiaos son propiedá d’EL GARRAPIELLU que los espublizará nel IV volumen de Cuentos Curtios. En dengún casu se tornarán los orixinales a los autores de les obres non premiaes, pero éstos podrán, pela so parte, facer usu de les copies nun presentaes.

Pa esta edición van entregase dos premios, unu de 900 y otru de 300 euros.

Tamién te podria gustar