Portada Cine Continua’l II ciclu de cine européu “Eurosferas 2007” cola película “Los Espigadores y la Espigadora: dos años dempués”

Continua’l II ciclu de cine européu “Eurosferas 2007” cola película “Los Espigadores y la Espigadora: dos años dempués”

by asturnet

El ciclu de cine europeu en versión orixinal subtitulada Eurosferas 2007 continua’l so programa de proyecciones cola película “Los espigadores y la espigadora: dos años dempues ” del belga, Agnès Varda. La película va proyectase güei miercoles 9 de mayu na biblioteca pública de El Fontán n’Uvieu, coincidiendo cola cellebración del Día de Europa y el 50 aniversariu de la Firma de los Trataos de Roma.

Por segundu añu consecutivu la DG de Relaciones Esteriores y Asuntos Europeos y la Cámara de Comerciu d’Uvieu, al travies de la so oficina Europa Directo, organizen un ciclu de películes europees en versión orixinal subtitulada en castellán. Esti añu en collaboración cola Biblioteca Pública del Fontán, la Filmoteca d’Asturies y la Conseyería de Cultura.

L’oxetivu d’esti ciclu, qu’entamó el pasáu 8 d’Abril, ye averar la Unión Europea a los sos ciudadanos al travies de la cultura. Europa tien la so propia identidá, esencia social y política, que munchas veces, en cuestiones cinematográfiques, queda relegada y olvidada pol dominiu del cine d’EEUU, que nos ufre visiones bien lloñe de lo que ye la realidá de nueso.

L’amuesa arranco cola proyección de “Viva Zapatero, obra de la cómica italiana Sabina Guzzanti. La película ye un documental en tonu satíricu sobre la democracia y la clase política italiana durante’l gobiernu de Silvio Berlusconi. La proyección, en versión orixinal subtitulada, entamó (durante toles xornaes) a les 8 de la tarde.

Con un total de 5 obres actuales de directores europeos extremaos, el ciclu quier amesta-y al ciudadanu una visión del marcu cultural y social europeu y dar a conocer una filmografía minoritaria, en ocasiones discriminada frente a les grandes superproducciones. Amás l’amuesa ye una perfecta ocasión para reflesionar acerca de los valores culturales y sociales que comparten los ciudadanos de la Unión Europa y se ven espeyaos nes obres escoyíes pa esta ocasión.

Nel curtiu repasu que quier facer el ciclu Eurosferas sobre la actualidad del cine d’autor europeu tendrán cabida autores tan extremaos como la citada Sabina Guzzanti, el checu ganador d’un oscar, Jan Svirák del que se va proyectar la obra “Un mundo azul Oscuro”, el británicu Joel Hershman cola comedia “Flower Power: Como una Regadera”, o el belga Agnès Varda con “Los espigadores y la Espigadora: un año despues”. La proyección del documental de Varda va coincidir col festeyu, el miercoles 9 de Mayu del 50 aniversariu de la Firma del Tratáu de Roma.

La aportación castellanoparlante al ciclu Eurosferas llega cola oscarizada “El laberinto del Fauno” del mexicán Guillermo del Toro. La proyección va ser el miercoles 16 de Mayu y va servir para clausurar el ciclu. Amás esi mesmu día, el ciclu Eurosferas va sumase a la cellebración del Añu Europeu pola Igualdá d’Oportunidaes pa Todos.

Esti añu hai 3 motivos destacaos que se quieren recordar a los asistentes: el 50 aniversariu de la firma del Tratáu de Roma (el 25 de marzu de 1957 sellose’l documentu qu’anició’l procesu de igua de la actual UE de 27 países), el 9 de mayu “día d’Europa” y el 2007 como “Añu europeu de la igualdá d’oportunidaes pa todos”.

Por eso se van poder ver películes dirixíes por muyeres, que traten sobre la reinserción social, la llibertá d’espresión, la pobreza y la desigualdá qu’aún güei hai n’Europa, etc. Amás va intentase igualar les oportunidaes de toles persones que quieran disfrutar d’una tarde de cine europeu: nel actu de entamu la Fundación Vinjoy va encargase de la traducción por signos y la película de clausura va dir en castellán con audiodescripción pa tol públicu.

El sistema de audiodescripción ye un serviciu de sofitu a la comunicación formáu por un conxuntu de tecniques y habilidaes aplicaes, que compensen la carencia de captación de la parte visual en cualquier tipu de mensaxe, suministrando una adecuada información sonora que la traduz o explica. D’esta manera el posible receptor con llimitaciones visuales percibe’l mensaxe como un tou armónicu, de la forma más parecida a como lo fai una persona con plena capacidá visual.

Tamién te podria gustar