Portada Sociedá Colectivos políticos y sociales critiquen a Trevín pol casu del militante nacionalista deteníu en Xixón

Colectivos políticos y sociales critiquen a Trevín pol casu del militante nacionalista deteníu en Xixón

by asturnet

Diversos colectivos políticos y sociales de la izquierda asturiana firmen un comunicáu conxuntu nelq que piden la dimisión del Delegáu del Gobiernu n’Asturies, Antonio Trevín, pola so actuación nel casu de la detención del militante nacionalista Fernando G.R. y nos recientes sucesos de Cangues. Los firmantes del comunicáu acusen a Trevín de conculcar los derechos de presunción d’inocencia del deteníu y de desvelar los sos datos personales nes informaciones ufiertaes a los medios, asina como de tentar criminalizar a colectivos y a idees.

Andecha Astur, Corriente Sindical d’Izquierda, Darréu, FUSOA y COSAL d’Uviéu y Xixón critiquen nel so comunicáu l’actitú d’Antonio Trevín al permitir la celebración d’un actu ultraderechista en Cangues el pasáu 10 de setiembre y de lo que califiquen de “violenta represión de les persones movilizaes pa denunciar la convocatoria antidemocrática”, asina como de la falta d’axilidá pa resolver casos como’l de la recién agresión n’Uvièu a una militante del Sindicatu d’Estudiantes.

Tocante al casu del nacionalista deteníu la otra selmana en Xixón y qu’anguaño ta recluíu en réxime de prisión incondicional na cárcel madrilana de Navalcarnero, los colectivos firmantes del comunicáu, darréu de considerar que l’actuación del Delegáu del Gobiernu, nun respetó los derechos fundamentales del deteníu, caltienen “desproporcionada l’aplicación de la Llei Antiterrorista” y afirmen que midíes como éstes “nun respuende como se pretende a garantizar la seguranza de la ciudadanía sinón a la necesidá d’aparar les crítiques polos comportamientos enantes denunciaos y sobre too pola falta de resultaos policiales na solución d’estos sucesos”.

Estos colectivos acusen nel so comunicáu a la Delegación del Gobiernu de orquestar “una campaña mediática que namás tien por oxetu la criminalización d’idegues, persones, organizaciones y movimientos sociales de la izquierda asturiana”. Los firmantes afirmen que nel casu de Fernando G.R., ésti “ya careció un xuiciu previu al través de los comunicaos de Delegación del Gobiernu y de los medios de comunicación”. Por último, los colectivos autores del comunicáu, defenden la trayectoria personal y ideolóxica del militante nacionalista deteníu al que califiquen de “persona con un indiscutible compromisu social y políticu, fondamente enraigonáu na sociedá asturiana y d’una calidá humana fuera de toa dubia”.

Fernando G.R. alcuéntrase anguaño presu nel centru penitenciariu de Navalcarnero, na comunidá de Madrid y esti fin de selmana recibiò la visita de los sos familiares.

Tamién te podria gustar