Portada Sociedá Candás acueye nos prósimos díes la so Feria del Llibru y del Discu n’Asturianu

Candás acueye nos prósimos díes la so Feria del Llibru y del Discu n’Asturianu

by asturnet

Candás va acoyer dende esti viernes 4 hasta’l domingu 6 de payares la so primer Feria del Llibru y del Discu n’Asturianu, programada dientro les actividaes de la III Selmana de Cultura Astur qu’entamen el grupu de baile San Félix y l’Ensame Xuvenil Trisquel de la villa carreñesa. Un amagüestu popular y un conciertu completen el cartelu de los actos d’esta selmana cultural.

Coincidiendo cola celebración de la Feria del Llibru y del Discu esti viernes 4 a les 19.00 hores va entamase un alderique sobre’l futuru de los productos culturales na nuestra llingua cola participación de Xosé Ramón Iglesias Cueva, Xune Elipe, Ana Vanessa Gutiérrez, Pablo Rodríguez Medina, Xuan Santori y Alain Fernández. El sábadu cinco de payares, pela tarde y la nueche va celebrase un amagüestu popular y darréu un conciertu cola presencia de La Bandina’l Tombo, Gueta na Fonte y Skama na Rede.

Los horarios de la Feria del Llibru y del Discu van ser viernes y sábadu de 17.00 hores a 21.00 y el domingu, de 12.00 a 14.00 hores y de 17.00 a 20.00 hores. Nel recintu de la Feria van proyectase cortomotraxes n’asturianu y va haber actuaciones de cuentacuentos con otres actividaes dedicaes a los más neños.

Tamién te podria gustar