Portada Política Bloque por Asturies ve na propuesta del PP pa los maestros d’asturianu “un intentu de resquiebra del Gobiernu”

Bloque por Asturies ve na propuesta del PP pa los maestros d’asturianu “un intentu de resquiebra del Gobiernu”

by asturnet

El Bloque por Asturies, al traviés del so voceru, Pablo Fernández, pidió al Partíu Popular que seya “coherente colo que diz” porque piden la creación d’especialidá del asturianu, cuando “son los primeros que criminalicen a los que defenden la llingua”.

Pal BpA la posición del PP “y falsa” y namás quier “facer una resquiebra nel Gobiernu d’Asturies”.

“El PP usa l’asturianu pa pone-y una boina a Gabino de Lorenzo (alcalde d’Uviéu) o pa criminalizar a los que defenden el so usu”, espresó’l voceru del Bloque, y añadió qu’ellos tán d’alcuerdu cola propuesta del Partíu Popular, “pero nun ye creíble por que la presenta”.

“Ye una contradicción, porque lo que busca nun ye que s’apruebe la especialidá docente, sinón abrir una brecha nel Gobiernu, y lo diz xente que ta siempre a la escontra del asturianu y que mos comparen col ‘abertzales’ o etarres”, recalcó’l voceru del Bloque.

Pablo Fernández señaló que dende’l Bloque por Asturies, conviden al Ayuntamientu d’Uviéu a qu’apruebe la toponimia o a crear la oficina del serviciu de normalización llingüística, dao qu’estos dos fechos “diben avalar la postura que tenten de treslladar dende’l PP a la opinión pública”.

“El día qu’entiendan la defensa del asturianu como un exerciciu llexítimu y un derechu humanu, esti país va tener domesticao a una de les clases dirixentes más salvaxes y más antidemocrátiques que tien Asturies”, apuntó’l voceru del Bloque por Asturies.

El PP pide na Xunta reconocencia oficial pala especialidá docente de Llingua Asturiana

Tamién te podria gustar