Portada Convocatories BASES V CONCURSU DE CÓMIC N’ASTURIANU “COMARCA DE LA SIDRA”

BASES V CONCURSU DE CÓMIC N’ASTURIANU “COMARCA DE LA SIDRA”

by asturnet

1. Participantes:

Van poder participar persones de cualquier nacionalidá, de forma individual o coleutiva, que, a la fecha d’entrega de los trabayos tengan cumplíos los 14 años.

2. Tema y Formatu:

El tema va ser llibre, pero tanto los personaxes como los guiones y aspeutu final han ser ineditos y orixinales y han presentase en formatu DIN A-4. Los dibuxos van poder facese tanto en blancu y negru como en color, emplegando la tecnica que se vea más afayadiza. La estensión nun tien llende.
Los testos han tar escritos n’asturianu. Nesti sen, a pa estimar la obra, el xuráu va valorar los trabayos en so conxuntu, illustración y testu, pero dando mayor importancia al testu lliterariu.

3. Entrega

Los trabayos han entregase en Serviciu de Normalización Llingüística de la Mancomunidá de la Comarca de la Sidra na Cai Escueles de Paraes, n u 47 – 33529 Nava, o bien nes Oficines d’Información Xuvenil de la Comarca, Cai La Laguna, baxos 33520 – Nava y Centro Cultural San Juan de Capistrano C/ Asturias 22, 33300 Villaviciosa. Han de presentase nun sobre zarráu que nel so interior recueya los datos personales: nome y apellíos, direición, telefonu, títulu y seudónimu, y copia del DNI o tarxeta residente.
El plazu pa presentar los trabayos va finar el 15 de Payares de 2007 (inclusive)

4. Fallu del Concursu

El xuráu va tar formáu principalmente por creativos, artistes y ilustradores cualificaos, periodistes y profesores d’asturianu. El so fallu va ser públicu y inapellable, comunicándolu direutamente a los concursantes premiaos y a los medios de comunicación autonómicos.

5. Premios

El xuráu va conceder los siguientes premios:
-.Un primer premiu de 500 € al meyor trabayu presentáu.
-.Dos accesit de 200 € caún pa los dos trabayos finalistes.
(premios suxetos a les correspondientes retenciones fiscales).

6. Otros

Delles obres seleccionaes van formar parte d’una esposición que va viaxar polos diferentes centros culturales de la Comarca la Sidra. Nel mesmu sen, la organización va editar una publicación coles obres premiaes.
Finada la esposición los trabayos van ser devueltos a los autores que lo soliciten.
La organización d’esti concursu reserva’l derechu d’usar pa dalgún tipu de material promocional, los dibuxos presentaos, faciendo referencia al autor.

La participación nesti concursu supón la total aceutación de les presentes bases.

Tamién te podria gustar