Portada Comunicación ATLANTICA XXII publica los sobresueldos del PP d’Asturies

ATLANTICA XXII publica los sobresueldos del PP d’Asturies

by asturnet

El cobru de sobresueldos ente los dirixentes del PP, que desvelaron los papeles de Bárcenas, nun beneficiaba solamente a la cúpula del partíu de la cai Xénova sino qu’amás n’Asturies tamién yera la práctica habitual, sigún va espublizar mañana nel so últimu númberu ATLÁNTICA XXII con un ampliu reportaxe de Fernando Romero. Sigún adelantaba la revista na so web esti día, el periodista tuvo accesu a les cuentes del PP asturianu de 2010, que reflexen esos sobresueldos de los que se beneficiaben los sos dirixentes y el que más cobró esi añu foi l’entós presidente y agora diputáu nel Congresu Ovidio Sánchez, que s’embolsaba 6.000 euros mensuales en dos sobresueldos distintos, al marxe del so sueldu.

Esti númberu 29 de la revista tamién va informar, nun reportaxe d’Elena Plaza, de la imputación de trés persones, ente elles la ex xefa de Puertos del Principáu, pola esviadura de dineru n’obres executaes nos puertos asturianos de Puertu de Vega, Viavélez y San Esteban.

Y ente los munchos trabayos que recueye’l númberu 29 tamién destaca otru artículu, de Xuan Cándano, que detalla les causes que llevaron a la dimisión na alcaldía de Cuideiru de Gabriel López, lo qu’anició una crisis municipal ensin precedentes que va poner el Gobiernu d’esi conceyu en manos d’una xestora.

Otra información de Lucas Padilla desvela’l funcionamientu del sindicatu Manos Llimpies y la so intención de formar un partíu políticu que compita nes elecciones ocupando’l llugar del populismu d’ultraderecha qu’entá nun cuayó n’España.

La revista, qu’inclúi otros munchos artículos y entevistes nos sos 80 páxines habituales, pue adquirise nos puntos de vienta habituales d’Asturies, Madrid y Llión (Vil.lablinu y Villaseca de L.laciana) a partir del 31 d’ochobre.
Web d’Atlantica XXII

Tamién te podria gustar