Portada Política Ángela Vallina sollerta en Granada de los problemes que trai la reforma de les competencies municipales acabante d’entamar

Ángela Vallina sollerta en Granada de los problemes que trai la reforma de les competencies municipales acabante d’entamar

by asturnet

L’alcaldesa de Castrilllón y candidata per Asturies d’IX al Parlamentu Européu sollertó güei en Granada de la perda de l’autonomía local que supon la reforma de l’Alministración local impulsada pol PP y que, aseguró, va en contra de la Carta Europea de l’Autonomía Local. La reforma, añedió ye una vía más p’afondar nel cambéu de modelu d’Estáu. Cola escusa de los retayos propuestos pola Unión Europea, el Gobiernu de Mariano Rajoy punxo en marcha, dixo, “una reforma fondamente ideolóxica” que resta autonomía municipal y que va provocar en munchos casos la desprotección de la ciudadanía”.

El vaciáu de competencies municipales supon un nuevu ataque al sistema de participación de la xente qu’arrinca xusto pola alministración más cercana, na opinión de l’alcaldesa Castrillón: “Ye una estratexa pa dir laminando, adulces, la poca democracia que teníen y precisamente nel momentu en que los ciudadanos y ciudadanes esixen más cercanía y una acción más directa y participativa na política”.

Xunto a la candidata por Granada na llista europea, María Piedad Castillo, l’actual rexidora de Castrillón defendió’l municipalismu como una de les estancies que meyor da respuesta a los problemes de los vecinos pos, dixo, ye quien meyor lo conoz, dada la so cercanía. Sicasí, la reforma supon un importante retrocesu pa l’afayadiza prestación de servicios.

Tamién te podria gustar