Portada Política Andecha Astur asoleya un documentu abiertu sobre la reforma estatutaria

Andecha Astur asoleya un documentu abiertu sobre la reforma estatutaria

by asturnet

La organización política independentista y énte la situación que, “s’aniciada cola reforma del Estatutu d’Autonomía” ven la “necesidá de da-y una rempuesta dende’l nacionalismu d’izquierda” y pa ello, Andecha Astur camienta que ye imprescindible “facer un analís lo más ampliu posible, de tala miente que puea ser compartíu pol mayor númberu de presones y muerganizaciones, y darréu d’ello avanzar nuna xunidá d’aición que permita reactivar la rempuesta popular a la situación predemocrática que carecemos n’Asturies”.

El documentu qu’ufierten ye, según declaren, “d’analís de la situación política xenerada pola reforma del “Estatuto del Principado” y con unes llínies básiques d’actuación y rempuesta-. a alderique abiertu, alvirtiendo que se trata d’un documentu voluntariamente inacabáu al oxetu de que seya más permiable a toles collaboraciones”.

La dinámica de participación tien calter universal. Pudiendo participase a nivel presonal o coleutivu y onde toles participaciones tendrán que contar con una redaición alternativa o nueva (especificando separtáu y puntu) y si se quier con una desplicación del porqué de lo propuesto.

Fcilitaráse nome y direición de corréu lletrónicu o de contautu si se fai per escrito, con vistes a contautar posteriormente pa la convocatoria d’un Conceyu Abiertu que se convocará públicamente y nel que –comu’l nome indica- podrá participase con voz y votu, y nel que s’aprebaría’l testu definitivu.

Tamién te podria gustar