Portada Lliteratura Un grupu d’escritores asoleya una revista qu’arriquez el panorama lliterariu d’Asturies

Un grupu d’escritores asoleya una revista qu’arriquez el panorama lliterariu d’Asturies

by asturnet

Una amuesa de la creación lliteraria n’asturianu con periodicidá cuatrimestral y a un preciu de 3 euros. La revista ‘Reciella Malory’, asoleyada por un grupu d’escritores qu’aconceyen nun establecimientu hosteleru de L’Entregu, naz col envís de pervivir nel tiempu y d’abri-yos les puertes a los testos d’autores del país.

Nel númberu inagural de la revista, que se presentará formalmente a les 19,30 hores del prósimu vienres na Casa Cultura de L’Entregu, inclúinse trabayos de Manuel Asur, Xulio Arbesú, Xosé Ramón Martín Ardines, Antonio y Guillermo Riopedre, Martín López-Vega, Roberto Corte, Juan Carlos Crespos Lanchas, Ana Rosa Fernández, Chechu García, Henrique G. Facuriella y Vanessa Gutiérrez, autores estos tres últimos qu’asumen la cordinación de la publicación.

L’equipu editor de ‘Reciella Malory. Cartafueyos de lliteratura asturiana’ cifra en 200 exemplares la primer tirada de la revista, que tará a la venta en distintes llibreríes d’Asturies y que, con un presupuestu modestu, pretende dir completándose en númberos posteriores con reseñes de llibros.

El nome de la publicación qu’agora ve la lluz correspuéndese col establecimientu entreguín onde los promotores de la revista vienen reuniéndose con calter periódicu dende l’añu 1998 pa entamar alderiques lliterarios.

Tamién te podria gustar