Portada Lliteratura Trabe dona más de siete mil llibros a les biblioteques asturianes

Trabe dona más de siete mil llibros a les biblioteques asturianes

by asturnet

Ediciones Trabe, dientro de la so política de difusión de la lliteratura asturiana y del so enfotu por allegar la llingua asturiana a los sos potenciales llectores, fixo una donación desinteresada a la Rede de Biblioteques d’Asturies de más de siete mil quinientos exemplares del so catálogu editorial, que se terminaron de distribuir a les biblioteques a lo llargo d’esti añu 2005.

Los diferentes titulos seleccionaos pola editorial foron sesenta y ocho, la mayor parte de narrativa, anque tamien se fixo entrega d’ensayu, poesía o cómic.

Sigún Antón García, responsable d’Ediciones Trabe, “a la hora de facer esta importante donación consideróse que la lliteratura n’asturianu tien que tener una mayor presencia nes biblioteques d’Asturies”.

Con esti xestu, Ediciones Trabe aprovecha pa manifestar la so “oposición a que se lleve a efectu la directiva europea de pagu por prestamu (el llamáu canon) y reclamar a les autoridaes asturines, al tiempu, una mayor atención y dotación económica pa la compra de llibros asturianos (en cualisquier de les sos llingües).”

Tamién te podria gustar