Portada Turismu Los países más importantes pal turismu español son Reinu Xuníu, Alemaña y Francia

Los países más importantes pal turismu español son Reinu Xuníu, Alemaña y Francia

by redacción asturnews

De los más de 83,7 millones de turistes internacionales qu’España recibió en 2019, más de 18 veníen del Reinu Xuníu, más de 11,2 millones proveníen d’Alemaña y otros 11,2 millones, de Francia, tal que recueye l’Institutu Nacional d’Estadística (INE).

Los países europeos que les sos economíes dependen más del turismu tán lluchando por salvar la temporada de vacaciones de branu y reactivar una industria turístico que quedó paralizada pola epidemia del coronavirus. Éstos tán avanzando conjuntamente escontra una apertura gradual de les fronteres, siempres y cuando sía seguro faelo, col fin de restablecer la movilidá per Europa.

Pa España, país para’l que la contribución de los viaxes y el turismu al PIB nacional foi del 14,3% en 2019, reactivar la industria turístico ye un asuntu de vital importancia. Y entá más, cuando los otros países europeos colos cualos hai de coordinase para apangar esta crisis del sector son, en munchos casos, los mesmos que-y apurren un bon númberu de turistes cada añu. En concretu, de los más de 83,7 millones de turistes internacionales qu’España recibió en 2019, más de 11,2 millones proveníen d’Alemaña y otros 11,2 millones, de Francia, tal que recueye l’Institutu Nacional d’Estadística (INE). Reinu Uníu foi’l país d’onde procedieron la mayoría de los viaxeros que’l pasáu añu visitaron España. Concretamente, 18,1 millones de turistes británicos triaron suelu español en 2019.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar