Portada Lliteratura Los editores de nueso espublicen 1 de cada 5 llibros n’asturianu

Los editores de nueso espublicen 1 de cada 5 llibros n’asturianu

by asturnet

El Gremiu d’Editores d’Asturies albidra qu’unu de cada 5 llibros espublizaos en 2009 poles editoriales que conformen esti colectivu editáronse en llingua asturiana. Trataríase d’un porcentaxe calteníu amás nos últimos años.

Los datos ufriólos la selmana pasada la presidenta del Gremiu, Marta Magadán, anque entá nun se cuenta con cifres concretes de les editoriales, pero dixo albidrar que en 2009 publicáranse alrodiu de 800 títulos nes editoriales asturianes, que llegaríen a 1.200 en total sumando lo editao poles instituciones, y de los qu’un 20 por cientu sedríen en llingua asturiana.

Marta Magadán albidra que la cifra va ser asemeyada a otros años, pese a que amenorgare’l total de llibros publicaos, por mor de la crisis económica.

Poro, la noticia nun ye enforma positiva ya qu’l porcentaxe de llibros n’asturianu ye dafechamente menor que’l d’otres llingües minoritaries españoles en comparanza col total de títulos editaos. Nes comunidaes de fala catalana (Cataluña, Valencia y Baleares) los títulos en llingua propia sumaríen el 32,16 pòr cientu del total, nel País Vascu un 45,7 y en Galicia un 57,32.

Tamién te podria gustar