Portada Tecnoloxía L’Academia y el Colexu d’Inxenieros Informáticos roblen un conveniu de colaboración

L’Academia y el Colexu d’Inxenieros Informáticos roblen un conveniu de colaboración

by asturnet

La presidenta de l’Academia de la Llingua, Ana Cano Fernández y el decanu del Colexu Oficial d’Inxenieros n’Informática del Principáu d’Asturies, Aquilino Adolfo Juan Fuente, firmaron esti xueves 12 un conveniu de colaboración ente entrambes entidaes. L’alcuerdu allampia l’espardimientu y la normalización de la llingua asturiana nel ámbitu de les tecnoloxíes de la información y la comunicación.

El conveniu-marcu robláu pola Academia de la Llingua y el Colexu d’inxenieros informáticos Conveniu-Marcu, talo afirma nel propiu testu del alcuerdu: “nagua por afitar un entornu de referencia pa l’aición coordinada ente les Partes, tanto sobre l’intercambiu d’información como sobre’l desarrollu d’aquelles actuaciones empobinaes a potenciar la investigación, l’estudiu y la celebración de Seminarios, Cursos y Conferencies sobre temes d’interés común”. Los exes nos que va articulase el desenvolvimientu del alcuerdu cinquen a la realización de xornaes divulgatives, conferencies y seminarios, asina como l’entamu de cursos específicos, seminarios, meses redondes, etc., sobre temes d’interés nel ámbitu del espardimientu y normalización de la Llingua Asturiana nel mundu de les nueves tecnoloxíes. Tamién se recueye l’intercambiu d’información sobre les actividaes de dambes entidaes y acciones empobinaes a la formación.

Nel conveniu encamiéntase darréu “afitar canales d’espardimientu y promoción de servicios y actuaciones col envís de concienciar a los titulaos n’Inxeniería n’Informática y a los Profesionales d’esti sector en xeneral sobre aspeutos rellacionaos cola Llingua Asturiana”. Nel entamu del conveniu el Colexu Oficial d’Inxenieros n’Informática del Principáu d’Asturies (COIIPA), “acordies colo conseñao nel artículu 4.1 del Estatutu d’Autonomía del Principáu d’Asturies en redaición dada per Llei Orgánica 1/1999 de 5 de xineru, reconoz tener parte de responsabilidá nel espardimientu y normalización de la Llingua Asturiana nel ámbitu de les Teunoloxíes de la Información y de les Comunicaciones y la Informática en xeneral” y considera d’interés, poro, desenvolver llabores de collaboración cola Academia de la Llingua Asturiana que habrán concretase dende la robla d’esti alcuerdu.

Tamién te podria gustar