Portada Lliteratura La Cruz de Grau convoca’l Premiu de Narrativa “Silverio Cañada”

La Cruz de Grau convoca’l Premiu de Narrativa “Silverio Cañada”

by asturnet

Ediciones La Cruz de Grau convoca la primer edición d’esti premiu como homenaxe al editor xixonés Silverio Cañada Acebal (1938-2002) creador d’Ediciones Júcar y de la Gran Enciclopedia Asturiana y Gran Enciclopedia Gallega, ente otros munchos títulos, llegando a espublizar más de 2.000 títulos na so vida como editor. El premiu ta empobináu a escritores ente los 18 y 40 años que presenten trabayos escritos en llingua castellana y en prosa, orixinales ya inéditos.

La temática y el conteníu de los trabayos va ser llibre, pudiéndose presentar más d’un trabayu cada autor, con una estensión mínima de 100 páxines y máxima de 200 en Tipografía Arial, Times new Roman o Garamond, cuerpu 12 y con espaciáu d’1,5.

Los trabayos van presentase por cuadruplicáu embaxo nomatu, acompañáu d’un sobre zarráu nel que conste’l lema nel esterior y nel interior los datos del concursante: nome, apellíos, casa, teléfonu, corréu lletrónicu y una curtia reseña biográfica.

El plazu d’almisión de los trabayos va rematar el vienres 28 de setiembre de 2011. La unviada d’orixinales va realizase per corréu certificáu a la siguiente dirección: I Premiu de Narrativa “Silverio Cañada Acebal” Casa de Cultura de Grau Biblioteca Municipal “Valentín Andrés Álvarez”, cai Cuetu de La Muria, e/n 33820 Grau. Tamién se pue mandar per corréu lletrónicu a edlacruzdegrado@yahoo.es

El premiu va ser únicu, dotáu con seiscientos euros, placa conmemorativa, diploma y publicación de la obra, entregándose en Xixón, n’avientu de 2011.

Tamién te podria gustar