Portada Tecnoloxía El 10% de los combustibles que s’usen en Europa van ser biocarburantes en 2020

El 10% de los combustibles que s’usen en Europa van ser biocarburantes en 2020

by asturnet

La midía aprobada’l xueves pol Conseyu de Ministros d’Enerxía de la Unión Europea establez un obxetivu obligatoriu del 10% nel usu d’enerxíes renovables, anque ta lloñe del 10% de consumu mínimu obligatoriu al qu’aspiraba la Comisión Europea pa 2020.

Los crecientes efectos del cambiu climáticu y la notable dependencia enerxética de la Unión Europea propiciaron esta iniciativa nel senu de les instituciones europees, cada vez más esmolecíes por algamar una autonomía enerxética estable y respetuosa col mediu ambiente.
España, xunto Alemania, Dinamarca e Italia mostráronse a favor de que l’obxetivu del 20% nel usu de biocarburantes fuese vinculante pero alcontraron la oposición de la mayoría d’estaos miembros, ente ellos, el Reinu Xuníu y Polonia. No que la mayoría coincidieron ye n’establecer al menos l’obxetivu mínimu obligatoriu del 10% pa los biocombustibles.

La midía aprobada ayeri pol Conseyu de Ministros d’Enerxía de la Unión Europea aun ta lloñe del 10% de consumu mínimu obligatoriu al qu’aspiraba la Comisión Europea pa 2020.

Tamién te podria gustar