Portada Lliteratura Eduardo Romero denuncia l’imperialismu n’Africa nel llibru “Quién invade a quién. El Plan África y la inmigración”

Eduardo Romero denuncia l’imperialismu n’Africa nel llibru “Quién invade a quién. El Plan África y la inmigración”

by asturnet

Eduardo Romero presenta esta tarde en La Felguera el llibru “Quien invade a quien. El Plan África y la inmigración”, editáu pola asociación Cambalache y que xira alredor de la política imperialista del mundu occidental n’Africa. L’actu va ser na Casa la Cultura de La Felguera a les 20:00 hores y nel memu tamien se va emitir el documental “La valla de la vergüenza”. Esti ye un trabayu de l’asociación colectivu “La Plataforma” de Madrid que denuncia les alambreres en Ceuta y Melilla y les polítiques pa col problema de la inmigración

Cambalache tamien va aprovechar esti actu pa presentar el cursín “Quien invade a quien. Capitalismu, inmigración y precariedá”, que l’Asociación Cambalache va dar nel Centru de Mocedá de Ciañu, a partir del 14 del prósimu mes y cola matriculación de baldre. L’horariu del mesmu ye de 20:00 a 22:00 hores,tolos llunes hasta completar venti hores.

Tamién te podria gustar