Portada Lliteratura Asturies celebra’l Día Internacional del Llibru con una montonera d’actividaes per tol país

Asturies celebra’l Día Internacional del Llibru con una montonera d’actividaes per tol país

by asturnet

Asturies súmase esti vienres 23 d’abril y como cada añu a la celebración mundial del Día del Llibru y failo con actividaes perdayuri. En Villaviciosa l’asociación cultural de La Compaña del Ronchel súmase a les celebraciones presentando, en xunto cola Academia de la Llingua Asturiana, la reedición de “Los artículos de la fe”, catecismu publicáu en 1916 por Luis Sánchez García. L’actu será nel Teatru Riera de Villaviciosa a les 19 hores. Mientres, na Biblioteca Pública de La Pola L.lena va dedicase la xornada al escritor Vital Aza (1851 –1912), con una ruta lliteraria nomada “Ego Sum” n’alusión al títulu d’ún de los poemes del autores, una esposición y una obra de teatru.

La esposición cunta con publicaciones, manuscritos, semeyes y otros documentos rellacionaos cola vida y obra del autor, mientres que la obra va representase nel teatru Vital Aza a les ocho de la tarde, pol grupu deteatru amateur ‘Rosario Trabanco’ y cola obra “Les Codornices”, estrenada en 1882 nel Teatru Lara de Madrid.

En Xixón van celebrase más de sesenta actividaes pa celebrar esti Día del Llibru, ente les que destaquen l’homenaxe a Miguel Hernández, nel centenariu del so ñacimientu. A les 19:30 hores, el Vieyu Institutu Xovellanos acueye una conferencia del profesor de Lliteratura Española y escritor José Luis García Martín sobre l’autor, siguida d’un rectial poéticu a cargu de Tachia Quintanar.

Amás, en La Calzada va celebrase una Feria del Llibru y delles actividaes colos neños como protagonistes.

El Club de Prensa Asturiana presenta nesta xornada, el llibru “El Monasterios de Santa María de Villanueva de Oscos”, de José Antonio Álvarez Castrillón. Será a partir de les ocho la tarde y cola presencia del alcade de Vilanova d’Ozcos; d’Eva Sánchez, de Cultura, y de Juan Ignacio Ruiz de la Peña, caderalgu d’Hestoria Medieval, amás del autor.

Tamién n’Uviéu, y a lo llargo de tol día, la Llibrería Cervantes va celebrar la xornada con venta de llibros na cai, un espectáculu a cargu de Teatro Margen tituláu “Recordando La Regenta” , con pases a les 12h y a les 18h, d’unos 45 minutos de duración. Amás d’un maratón d’escritores, llectura y firma d’exemplares, y animación pa neños na so filial infantil, el Búho Lector.

N’Avilés va celebrase una ruta lliteraria alredor de la figura del novelista Armando Palacio Valdés, y amás, la rede de biblioteques programó una serie d’actividaes pa neños y adultos, con animación na cai y actuaciones de tou tipu.

Nel estremu occidental d’Asuries, les Oficines de Coordinación Culturales y Llingüístiques d’Ozcos-Eo y del Parque Hestóricu del Navia, proponen a los llectores ayudar a dinfundir les lletres n’eonaviegu. Nos estremaos conceyos de la Mancomunidá Ozcos-Eo y de la comarca del Parque Hestóricu del Navia, van ponese a disposición de la xente que s’avere a ellos, una riestra de llibros y materiales editaos en gallego-asturianu. La llista de llibros espardíos y el llugar de la “suelta” ta nes web de les respectives instituciones.

Tamién te podria gustar