Portada Tecnoloxía Asturies caltiense penrriba la media d’ accesu a Internet

Asturies caltiense penrriba la media d’ accesu a Internet

by asturnet

El 53,8 por ciento de los asturianos emplega Internet, col 42,3 por cientu les cases d’Asturies conectaes a la rede, según los datos del Institutu Nacional d’Estadística (INE) que hizo públicos esti xueves la conseyera d’Alministraciones Públiques, Ana Rosa Migoya.

Asturias allugase dos puntos penrriba la media española nel usu d’Internet y el númberu d’internautas sigue xorreciendo ya que respeutu a 2006 la media del xorrecimientu nel Estáu foi del 3,4 por cientu, frente al 4 por ciento del país.

No que cinca a los hogares conectaos, Asturies pasó del 42,12 por cientu en 2006 al 42,3 por ciento de viviendes conectaes en 2007, con un 91,8 por cientu de banda ancha, penrriba del 87,9 por cientu rexistráu n’España.

Amás, el Principáu ye la Comunidá con más penetración del cable: el 44,9 por cientu los internautes asturianos empleguen esti sistema en llugar del 14,9 de penetración del cable n’España.

Na so comparecencia, Ana Rosa Migoya tamién informó que la media asturiana de muyeres conectaes ye del 49 por cientu, superando a la española, del 48,2 por ciento.

Tamién te podria gustar