Portada Música Xixón pieslla un programa eclécticu pal veranu con Estopa, Melendi, Fito y Bisbal

Xixón pieslla un programa eclécticu pal veranu con Estopa, Melendi, Fito y Bisbal

by asturnet

Estopa, Melendi, Extremoduro, Fito y Fitipaldis, Hamlet, Berrones, Chenoa y David Bisbal. Toos ellos pasarán per Xixón el prósimu veranu, acordies con una programación musical cola que l’Ayuntamientu evita recitales de repercusión mundial y quier facer llover a gustu de toos: Los escenarios de la ciudá acoyerán lo mesmo el pop ensin complicaciones d’Álex Ubago que’l hip-hop xuguetón de los sevillanos SFDK o el soníu comercial de David Civera.

Según la planificación que güei asoleyó el Teatru Xovellanos, responsable de la organización de los festexos municipales, Estopa y El Canto del Loco sedrán les primeres bandes en visitar el veranu xixonés, el 4 y el 6 de xunetu, respectivamente. Esi mesmu mes llevará a Xixón al asturianu Melendi (día 15) y pesllaráse con un conciertu de Víctor Manuel y Ana Belén, el día 31.

No que cinca a agostu, el pesu de los recitales previstos van llevalu Fito y Fitipaldis, qu’actúen el miércoles 4, David Bisbal (día 5), Álex Ubago (20) y Extremoduro, que fará sonar el so rock and roll transgresivu al otru día, 21 d’agostu.

Eso si s’escluyen les actuaciones previstes pa la Selmana Grande, nes qu’esti añu l’Ayuntamientu apuesta pol eclecticismu y desdobla los recitales en dos escenarios casi paralelos: ún na Plaza Mayor, onde les actuaciones empezarán a les 21 hores, y otru en Poniente, nel que van cellebrase los recitales más nocherniegos.

Per dambos van pasar, ente otros artistes, la intérprete de gospel Rebecca Malope, el compositor brasileñu Marcos Valle, la banda de hardcore Hamlet, los veteranos del rock n’asturianu Berrones, el grupu de fusión El Bicho y la cantante Chenoa, productu’l programa televisivu ‘Operación Triunfo’.

Anque’l programa d’actividaes ta yá peslláu, inda tien que superar el formalismu de ser aprobáu pol conseyu d’alministración del Teatru Xovellanos na xuntanza qu’esti organismu va cellebrar el prósimu llunes en Xixón.

Tamién te podria gustar