Portada Cine Warner canciella ‘Batgirl’ en gastando 90 millones

Warner canciella ‘Batgirl’ en gastando 90 millones

by redacción asturnews

Batgirl, la nueva superproducción de Warner Bros dirixida pol tándem Adil El Arbi y Bilall Fallah (Bad boys forever) basada nel popular personaxe de DC nun se va ver finalmente nin na pantalla grande nin na plataforma de streaming del estudiu, HBO Max.

Y eso que la hestoria protagonizada por Leslie Grace (Nun barriu de Nueva York) como Barbara Gordon, J.K Simmons retomando’l so personaxe de Jim Gordon, Brendan Fraser como’l villanu y Michael Keaton nel so regresu al papel del icónico home esperteyu que-y brindó Tim Burton, costó la nada refalgable cifra de 90 millones de dólares y taba en fase de postproducción.

“La decisión de nun llanzar Batgirl reflexa la nuesa estratexa de lideralgu no que se refier al universu de DC y a HBO Max. Leslie Grace ye una increíble y talentosa actriz y esta decisión nun se debe a la so interpretación. Tamos increíblemente estimosos a el realizadores de Batgirl y Scoob! Holyday Haunt (tamién cancelada) y a les sos respectives reparties. Esperamos collaborar con toos ellos de nuevu nun futuru cercanu”, aseguró un representante de Warner nun comunicáu.

Según la empresa, la decisión obedez al deséu de que la serie de películes de DC del estudiu sía un ésitu de taquilla. Batgirl presupuestárase pa proyeutase al traviés de HBO Max, y non pa un gran estrenu mundial nos cines. El so presupuestu inicial yera de 75 millones de dólares y algamó los 90 por causa de los retrasos y protocolos rellacionaos cola pandemia de la Covid. Magar cuntar con un presupuestu menor qu’otres superproducciones de DC como The Flax, Aquaman o Wonder Woman, Batgirl diba espandir l’Universu Estendíu DC ya inclusive l’actriz protagonista Leslie Grace pensaba na posibilidá d’una remortina.

La decisión de Warner nun dexa de sosprender al tratase de daqué insólitu n’una gran compañía y sobremanera dempués de la gran inversión realizada. Eso sí, la productora desmintió los rumores de que la película nun sía bona o nun pasara los test d’audiencia previos. Inda queda por ver qué va pasar con  The Flax, que’l so estrenu prever en cines para’l 2023, por cuenta de les acusaciones d’abusu y mala conducta per parte de la so estrella, Ezra Miller. En Twitter son munchos los que punxeron el berru nel cielu preguntar por qué s’ataya Batgirl y non el filme en solitariu sobro’l policía científicu Barry Allen al que da vida’l polémicu Miller.

Tamién te podria gustar