Portada Música Una web portuguesa atropa les quinientes pieces del cancioneru de Torner con versiones midi

Una web portuguesa atropa les quinientes pieces del cancioneru de Torner con versiones midi

by asturnet

Les quinientes pieces del cancioneru tradicional asturianu de referencia, aloxaes nuna web portuguesa con mantenimientu en catalán. Un sitiu d’internet atropa los cantares sistematizaos pol estudiosu asturianu a primeros del sieglu XX y ufre-yos a los internautes guíes de les melodíes en midi -formatu simple d’audio- xunta los testos de les pieces.

Mantenida por Wenceslao Martínez Calonge y con un siguimientu declaráu de 15.000 páxines vistes dende marzu de 2001, la web incorpora les pieces del ‘Cancionero popular de la lírica asturiana’, asoleyáu por Martínez Torner en 1920, con una reproducción razonada de cada testu y una guía en midi pa facilitar la so interpretación.

Pesie a ello, nun se trata d’una web dedicada dafechu a la música tradicional asturiana, sinón qu’aborda con una atención asemeyada otros cancioneros del ámbitu de la península Ibérica, con pieces tradicionales de La Rioja, Segovia, Jaén y les comarques portugueses d’Alenteixo, Azores y Trás-os-Montes.

Alumnu na Schola Cantorum de París y collaborador de Ramón Menéndez Pidal, Eduardo Martínez Torner (Uviéu, 1888 – Londres, 1957) ye inda güei l’estudiosu de referencia nel folclore asturianu, depués que’l so cancioneru fora revisáu y reinterpretáu por dellos grupos de la escena folk d’anguaño, a la gueta de pieces tradicionales que tuvieren documentaes.

Web sobro’l cancioneru de Torner

Tamién te podria gustar