Portada Comunicación Una nueva Asociación de Periodistes entama’l llabor n’Avilés esti primeru de mayu

Una nueva Asociación de Periodistes entama’l llabor n’Avilés esti primeru de mayu

by asturnet

La casualidá quixo que l’entamu oficial de l’actividá de l’Asociación de Profesionales de la Comunicación d’Avilés coincida cola tradicionalmente reivindicativa xornada del Primeru de Mayu. Y eso brínda-yos la oportunidá d’espresar públicamente so “esmolición pola situación llaboral que se xeneró nel sector”.

Nun comunicáu fechu públicu esti día pola nueva Asociación, dizse que “la crisis económica vieno disparar una reconversión larvada nos últimos años que, namás n’Asturies, supunxo la destrucción de cientos de puestos de trabayu. La tresformación que ta suponiendo’l desenvolvimientu d’internet o la implantación de la TDT acordies con una regulación obsoleta del espaciu radioeléctricu, sumáronse al descensu d’ingresos publicitarios pa favorecer el cese d’actividá de decenes de pequeñes empreses, el despidu de cientos de profesionales y la precarización xeneralizada en tol sector, incluyíos los medios públicos”.

Les perspectives de futuru nun llamen al optimismu pa esta nueva Asociación darréu de que “llegó a asumise de forma xeneral, y ello nel meyor de los casos, que’l máximu beneficiu económicu ha ser l’oxetivu fundamental y únicu de la empresa periodística.”

Dende esta asociación consideren amás que, “magar la necesaria viabilidá económica de too proyectu empresarial, el llabor de los medios de comunicación tien un componente de vocación de serviciu a la ciudadanía que n’Asturies nun se puede cumplir afechiscamente nes condiciones actuales”.

.

Tamién te podria gustar