Portada Comunicación Una mayoría de políticos y xuristes controlará l’órganu decisoriu de la tv autonómica

Una mayoría de políticos y xuristes controlará l’órganu decisoriu de la tv autonómica

by asturnet

Tres xuristes, dos ex alcaldes, una ex conseyera, una economista, un xestor cultural asturianista y sólo un espertu en comunicación. Esa sedrá la composición del conseyu d’alministración de la radiotelevisión autonómica, el grupu de persones que tendrá poder de decisión en cuestiones d’algame nel futuru ente públicu.

Asina, la llista de candidatos a formar parte del conseyu, asoleyada ayeri polos dos grupos políticos que nomarán a los sos representantes -PSOE ya Izquierda Xunida-Bloque por Asturies-, inclúi a los ex alcaldes socialistes Jesús Landeira (Valdés) y Manuel Amieva (Llanes), y a la ex conseyera d’Alministraciones Públiques Angelina Álvarez, anguaño trabayadora nos servicios xurídicos del Principáu.

Representarán tamién al PSOE nel conseyu de la tv dos profesionales del ámbitu xurídicu, l’abogáu y profesor de Práctica Xurídica Francisco Díaz y la notaria xixonesa Montserrat Martínez, y una profesional de la economía, l’analista d’inversiones de la Sociedá Rexonal de Promoción María Luzdivina Rodríguez.

La llista propuesta polos socialistes complétala el caderalgu de Comunicación na Universidá de Málaga Bernardo Díaz Nosty, únicu espertu en comunicación nun conseyu qu’echará a andar la prósima selmana ensin los conseyeros que-y correspuenden al PP depués de l’aprobación de la llista pola Xunta Xeneral del Principáu.

Pol so llau, Izquierda Xunida-Bloque por Asturies designó como representantes nel conseyu d’alministración de l’autonómica a un xurista más, el profesor de Drechu Constitucional Benito Aláez, y al escritor n’asturianu y técnicu cultural nel Ayuntamientu de Corvera Adolfo Camilo Díaz.

Archivu. El Parlamentu ultima los trámites pa echar a andar la tv autonómica, mientres Galicia prevé un segundu canal

Tamién te podria gustar