Portada Cine Trés proyecciones de Onward cierren el ciclu cine familiar n’Avilés

Trés proyecciones de Onward cierren el ciclu cine familiar n’Avilés

by redacción asturnews

Trés proyecciones de la película d’animación Onward van poner puntu y final al ciclu de “Cine nos Barrios”, una iniciativa de la conceyalía de Cultura d’Avilés que, nel so compromisu de desenvolver acciones culturales accesibles en tola ciudá, programó trés películes destinaes al públicu familiar nos centros socioculturales de Los Canapés La Lluz y La Carriona mientres los meses de marzu, abril y mayu.

Onward, producida pol estudiu d’animación Pixar y por Disney, podrá vese esti vienres 14 nel Centru Sociocultural de Los Canapés, el vienres 21 nel de La Lluz, y el vienres 28 de mayu nel de La Carriona, a les 18:30 hores nos trés casos. Les entraes son gratuites previa retirada d’invitación, disponibles dende la mañana del miércoles anterior a cada sesión nel centru onde vaya a tener llugar la proyección.

Coles mesmes, al aportar a la sesión va ser imprescindible facilitar los datos personales de los asistentes (nome y apellíos, DNI y teléfonu). Les sales van cuntar con toles garantíes sanitaries de protección frente a la pandemia del COVID.19.

Esti ciclu ta desenvueltu pol equipu d’Avilés Acción, en collaboración cola Fundación Municipal de Cultura. La llínea de la programación dirixir escontra un públicu familiar, con una elección de títulos que sorraya la importancia de la educación en valores.

El Principito y La famosa invasión de los osos en Sicilia fueron les dos cintes proyectaes primeramente dientro d’esta programación.

Tamién te podria gustar